הבתים של נתניהו בקיסריה וברח' עזה בי-ם שווים 25 מ' ש'

הווילה בקיסריה שווה 16 מיליון שקל, והדופלקס ברחוב עזה בירושלים שווה כ-9 מיליון שקל

רה"מ בנימין נתניהו מחזיק בבעלותו בווילה ברח' הדר בקיסריה, שאותה רכש ב-2002 ב-5 מיליון שקל. הווילה, שממוקמת בקו ראשון לים, בנויה על מגרש בשטח 1.4 דונם וכוללת שתי קומות, מרתף ובריכת שחייה בשטח בנוי כולל של כ-500 מ"ר.

לאחר רכישת הווילה, השקיעו בני הזוג נתניהו סכום נכבד בשיפוצה והם שוהים בה מאז בעיקר בסופ"ש. בשל העובדה כי בני הזוג השקיעו סכומים ניכרים בשדרוג ביתם, ולצד פרמיה של אחוזים בודדים שמעניק המוניטין של בעליו, הוא הוערך לפני שנתיים, לדברי מומחי הנדל"ן, בסכום של כ-4 מיליון דולר - כלומר, כ-16 מיליון שקל.

על פי נתוני השמאי הממשלתי, מחירי הדירות עלו מאז באחוזים בודדים. מלבד מעונו הרשמי של רה"מ, לנתניהו גם דירת דופלקס בבניין מגורים משותף ברח' עזה שבשכונת רחביה היוקרתית. אמנם מדובר בבניין ישן שנבנה ב-1940, אך הדופלקס משופץ וממוקם בקומה השנייה והשלישית של הבניין, בשטח כולל של 240 מ"ר ומרפסות הכוללות 63 מ"ר.

החסרון בנכס היא העובדה כי בבניין אין מעלית וכי הוא פונה בחלקו לרח' עזה הנחשב לציר סואן יחסית. מומחי נדל"ן העריכו לפני שנתיים את שווי הנכס על פי עסקאות דומות באזור סביב 2-2.25 מיליון דולר - 8-9 מיליון שקל, כאשר שווייו עשוי לעמוד היום על סכום הגבוה באחוזים בודדים.

הווילה בקיסריה והבית ברח' עזה של בני הזוג נתניהו / צילומים: הרצל שפירו ואריאל ירוזולימסקי
 הווילה בקיסריה והבית ברח' עזה של בני הזוג נתניהו / צילומים: הרצל שפירו ואריאל ירוזולימסקי