תקלות במעבר לקוחות משבשות את הרפורמה בשוק הקווי

משרד התקשורת מאבד סבלנות מול בזק: זימן דיון דחוף למחר בבוקר בהשתתפות כל המפעילים, על מנת לחדד מחדש כיצד יעבוד תהליך מעבר הלקוחות מבזק לספקיות האינטרנט

תקלות חמורות במעבר לקוחות לספקיות האינטרנט מבזק אפיינו את היום הראשון לרפורמה בשוק התקשורת הקווי, ובעקבות תלונות רבות שהגיעו למשרד התקשורת זימן מנכ"ל המשרד, אבי ברגר, את כל המפעילים ואת בזק לדיון דחוף מחר (ד') בבוקר.

בזק התבקשה להגיע לדיון בדרג בכיר מתוך מטרה לחזור ולהדגיש בפניה את תהליך העבודה שסוכם על-ידי המשרד וכיצד לקוחות יעברו ממנה לספקיות האינטרנט.

לאורך כל היום התקבלו במשרד התקשורת תלונות של מפעילים, שטענו כי מאות מעברים של לקוחות לא מתבצעים לאחר שבזק החליטה שהמעבר יבוצע דרך פורטל ייעודי שהקימה ולא דרך הודעה ידנית בדואר האלקטרוני כפי שסוכם עימה.

בזק טענה שהפורטל הייעודי שהקימה נועד להקל על העבודה ולפשט אותה, ואולם המפעילים ומשרד התקשורת טוענים כי הכנסת הפורטל לעבודה ביום הראשון של המעבר נועדה לתקוע טריז בתהליך ולהקשות על המעבר של לקוחות.

ספקיות האינטרנט דיווחו היום על אלפי לקוחות שבקשו להצטרף למסלולי האינטרנט החדשים. המסלול העיקרי שאליו מבקשים לקוחות לעבור הוא מסלול 100 מגה תמורת 100 שקלים. חלק מהספקיות העדיפו לחכות ולהמתין עד שהתהליך הטכני יעבוד כמו שצריך, ולכן הבהירו ללקוחות שכדאי להמתין עוד כמה ימים עד שהכול יעבוד היטב.