הדבר הכי לא מעניין בשבוע האולסטאר? משחק האולסטאר...

בסקר אינטרנטי של ESPN שבו השתתפו 400 אלף גולשים, רק 16% ציינו את המשחק בין כובי המזרח למערב כ"חלק החביב ביותר באולסטאר של ה-NBA" ■ החלק האהוב ביותר על הצופים: תחרות השלשות

ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי תאנדר / צילום: רויטרס
ראסל ווסטברוק אוקלהומה סיטי תאנדר / צילום: רויטרס

סוף השבוע האחרון בניו-יורק רשם לא מעט שיאים סביב אירועי האולסטאר של ה-NBA, בין היתר המשחק בין כוכבי המזרח למערב שהסתיים עם תוצאה יוצאת דופן (163-158 למערב). אבל בינתיים מתברר שאם יש משהו שציבור האמריקאי מוכן לוותר עליו הוא דווקא אירוע השיא שסוגר את האולסטאר.

בסקר אינטרנטי של ESPN שבו נטלו חלק 399 אלף גולשים והעלה את השאלה "איזה חלק באירועי האולסטאר הוא החביב ביותר עליך", רק 16% מהגולשים סימנו את משחק האול-סטאר. האירוע שסומן כמעניין מכולם הוא תחרות הקליעה לשלוש נקודות שזכתה ב-44% מכלל הצבעות הגולשים, בעוד שתחרות ההטבעות קיבלה 40% מהקולות.

למרות הביקורות ההולכות וגוברות על המיסחור סביב האולסטאר והעובדה שאיבד כל סממן תחרותי, נתוני הצפייה באירוע שהתקיים בניו-יורק היו טובים באופן יחסי: הרייטינג הממוצע בארה"ב של המשחק בין כוכבי המזרח למערב, ששודר ברשת TNT, עמד על 5.5% ובסך הכל צפו במשחק 7.2 מיליון צופים בממוצע.

השוק הטלוויזיוני שבו נרשם הרייטינג הגבוה ביותר הוא קליבלנד - 7.9% בממוצע. בעיר המארחת ניו-יורק נרשם רייטינג של 7.2%, הרביעי הכי גבוה בכל ארה"ב.