הטיפ היומי: מניה עם מודל עסקי אטרקטיבי שצפויה לזנק 23%

במחלקת המחקר של ג'יי.פי מורגן ממליצים על דיאמונד ריזורטס "תשואת יתר", ומעלים את מחיר היעד ב-10 דולר ל-42 דולר

חברת דיאמונד ריזורטס / צילום: מתוך אתר החברה
חברת דיאמונד ריזורטס / צילום: מתוך אתר החברה

חברת Diamond Resorts נסחרת בבורסה של ניו-יורק (סימול: DRII) בשווי של 2.57 מיליארד דולר. החברה מפעילה רשת בתי מלון ואתרי נופש, שכוללים 330 יעדים בארה"ב, קנדה, האיים הקריביים, אירופה ומקומות נוספים.

לפני כשבוע פרסמה דיאמונד ריזורטס את הדוחות הכספיים לסיכום הרבעון הרביעי ו-2014, ועקפה את התחזיות שלנו עם הכנסות רבעוניות של 232 מיליון דולר ו-EBITDA מתואם (רווח בנטרול ריבית, מס, פחת והפחתות) בסך 79.4 מיליון דולר. ה-EBITDA צמח בשיעור מרשים של 43% בהשוואה לרבעון המקביל. עקיפת התחזיות ב-EBITDA נבעה מאפסייד במספר גורמים, וכן מהוצאות הנהלה וכלליות נמוכות מהצפי.

דיאמונד ריזורטס מצפה לרשום EBITDA מתואם של 345-360 מיליון דולר ב-2015, בעוד הצפי שלנו היה ל-340 מיליון דולר. התחזית משקפת צמיחה שנתית של כ-10%. להערכתנו, המודל העסקי של דיאמונד ריזורטס יאפשר לה להשיג ב-2015-2016 צמיחה שנתית ממוצעת בשיעור חד-ספרתי גבוה לכל הפחות.

במהלך הרבעון הרביעי של 2014 רכשה החברה מניות של עצמה בהיקף של 16 מיליון דולר, ומתחילת 2015 הסכום מגיע ל-9 מיליון דולר. נכון להיום, נותרו לה 75 מיליון דולר פנויים לרכישה עצמית של מניות על בסיס התוכנית הקיימת.

אנו מציינים לטובה גם את השיפור בממשל התאגידי של דיאמונד ריזורטס. לפני מספר שבועות ביטלה החברה את הסכם הניהול החיצוני שהיה לה עם חברת ניהול וייעוץ, שהיה אמור להימשך עד סוף 2015. עד הביטול, המייסד והיו"ר, הנשיא, המנכ"ל וסמנכ"ל הכספים ועוד כ-40 חברי הנהלה ועובדים לא נחשבו לעובדי החברה באופן ישיר - אלא קיבלו את שכרם מחברת הייעוץ, שבבעלות יו"ר דיאמונד ריזורטס, סטפן קלובק.

להערכתנו, השיפור הזה בממשל התאגידי יסייע לצמצם את פערי השווי בין החברה לבין המתחרות. כחלק מההסכמים, דיאמונד ריזורטס רוכשת את חברת הייעוץ וכן זכויות שיווק בשני אתרי נופש בלאס וגאס.

אנו רואים במודל העסקי של דיאמונד ריזורטס מודל אטרקטיבי, וצופים שיפור בתזרים המזומנים החופשי. נכון להיום היא מתומחרת בחסר ביחס למתחרות. אנו ממליצים על המניה "תשואת יתר", ומעלים את מחיר היעד ב-10 דולר ל-42 דולר - פרמיה של 23% על מחיר השוק.

מחלקת המחקר, ג'יי.פי מורגן

הגורמים בכתבה עשויים להשקיע בניירות ערך ו/או מכשירים, לרבות אלו שהוזכרו בה. האמור אינו מהווה ייעוץ או שיווק השקעות, המתחשב בנתונים ובצרכים המיוחדים של כל אדם