היסטוריה או היסטריה?

עימות "המפלגות הקטנות" בחדשות 2 רק מעצים את הכישלון האמיתי

עימות "המפלגות הקטנות", יום חמישי שעבר, חדשות 2

כדי שהדברים לא ייצאו מהקונטקסט הנכון, אקדים ואומר שהעימות הטלוויזיוני שנערך באולפן חדשות 2 ביום חמישי האחרון היה משדר חשוב מבחינה עיתונאית.

יחד עם זאת, הקלות שבה הוא שודרג למונחים "היסטוריים" בכתבת סיכום ב"אולפן שישי" לא הייתה רק מוגזמת, אלא גם הדגישה שמדובר למעשה בתוצר לוואי של כישלון גדול בהרבה: לארגן עימות בין שני האנשים היחידים שיכולים להיות ראש הממשלה הבא.

שיחת בוקר

"בוקר ספורט", ימים ראשון עד חמישי ב-6:30, ערוץ הספורט

יש דבר אחד שגברים נוטים לחשוב עליו רוב הזמן, מוכנים לעשות אותו בעצמם או לכל הפחות לצפות בו מעל מסך הטלוויזיה או צג המחשב, ועדיין אין דבר שמענג אותם יותר מלדבר עליו שוב ושוב עם גברים אחרים. אני מתכוון כמובן לספורט.

את סלוצקי ודומינגז חיבבתי משמיעה ראשונה, כמו גם את העובדה שלא באו מחיקה החמים של הברנז'ה, אלא מהפריפריה התקשורתית והגיאוגרפית. החל מהבוקר (א') הם מגישים את תוכנית הבוקר של ערוץ הספורט.

קשה לחדש בפורמט של תוכנית בוקר שעוסקת באקטואליה (ואיזו אקטואליה התגלגלה לפתחם הבוקר, עם הירי על אלי טביב!), אבל מדובר בבשורה טובה לכל מי שפותחים את העיתון במדור הספורט ובבשורה רעה לבני ביתי, שמבינים שמעתה חסל סדר "בוב ספוג" עם הטוסט והקפה של הבוקר.

קוראים בקלפים

"בית הקלפים" - עונה חדשה, הוט, yes Oh וסלקום TV

עוד לפני שניגש לתוכן של העונה החדשה לסדרה המדוברת, הרי שיש כאן חדשה גדולה לצופי הטלוויזיה בישראל: בפעם הראשונה משודרת סדרה לא רק בשתי הפלטפורמות המוכרות (yes והוט) אלא גם (החל מסוף השבוע האחרון, במקביל לעליית העונה החדשה בכבלים ובלוויין) בסלקום TV.

האם זהו עוד צעד במסע להפרטת לוח השידורים? מסע שבסופו לא יהיו עוד גופי שידור כפי שהכרנו אותם, אלא רק ספקי תשתית (בדומה לסלולר ולאינטרנט) שלהם נשלם כדי לצרוך טלוויזיה בהתאמה אישית?

עלילת העונה החדשה נשמעת מופרכת לגמרי - אלא אם כן אתה ישראלי: אשת הנשיא, שתמיד הייתה חזקה בתככים שמאחורי הקלעים, דורשת לעבור לקדמת הבמה: לא רק להשפיע על קבלת ההחלטות, אלא לקבל אותן בעצמה. דמיוני, נכון?