אפל מפרסמת את השעון החדש: קנתה 12 עמודים ב"ווג"

שילמה למגזין "ווג" כ-2 מיליון דולר עבור המודעות ■ מתכננת לקיים אירוע חגיגי ב-9 במארס, שבו היא צפויה להציג את השעון החכם החדש

השעון החדש של אפל מתחיל לעורר באזז בשוק, והיא החלה במהלכים פרסומיים לקראת ההשקה.

החברה קנתה 12 עמודי פרסום במגזין "Vogue" של חודש מארס. על-פי הערכות, אפל שילמה ל-"Vogue" יותר מ-2 מיליון דולר עבור העמודים.

אפל תציג במודעות את הגירסאות של השעון: הגירסה היוקרתית המצופה זהב 18 קארט, גירסת הספורט והגירסה עם צמיד העור. עמודי הפרסום ישתלבו בתוך גיליון "אופנת האביב" של המגזין.

מבחינה קריאטיבית, אפל בחרה לשים את השעון במרכז העמוד על רקע לבן, ובכך להבליט את המוצר עצמו. המראה של המודעות מזכיר את השפה הפרסומית של תכשיטים ומוצרי יוקרה.

השעון החדש של אפל יושק באפריל הקרוב, כאשר עד כה פורסם כי תג המחיר יעמוד על 350 דולר לדגם הפשוט ועד אלפי דולרים לדגמים היוקרתיים יותר.

השעון צפוי לכלול פונקציות חדשניות, ועל-פי רוד הול, האנליסט של ג'יי.פי מורגן שמסקר את אפל, החברה תמכור 26 מיליון שעונים ב-2015 ו-55 מיליון שעונים ב-2016, בסך של כ-23 מיליארד דולר - תוספת של 10% למכירות השנתיות הנוכחיות של החברה.

אנליסטים נוספים שמכסים את החברה טוענים כי פרויקט השעון הוא מבחן גדול עבור מנכ"ל אפל, טים קוק, שמבקש לחקות את ההצלחה של מכשירים קודמים שהשיקה החברה.

באחד הראיונות שנתן קוק לאחרונה הוא אמר כי השעון החכם של אפל יוכל להחליף את מפתחות המכונית, והסוללה שלו תחזיק מעמד יום שלם. השעון החדש גם ישמש ככרטיס אשראי עם מערכת התשלומים "אפל פיי" שהשיקה אפל בשנה שעברה.

יש לציין כי שוק נרחב סביב השעון צפוי להיות האפלקיציות השונות. על-פי הערכות, לשעון החדש יהיו כ-100 אלף אפקליציות שונות.

אפל מתכננת לקיים אירוע חגיגי ב-9 במארס, שבו היא צפויה להציג את השעון החדש, שייצא כאמור למכירה באפריל.