פרסום בעיתונות

כתבות אחרונות

 
מגל וסינגולדה / צילומים: שלומי יוסף, כפיר זיו, עיבוד: טלי בוגדנובסקי

נפרדו דרכיהם של ערוץ 14 וטאבולה: למה זה קרה?

טאבולה הייתה שותפת הפרסום המרכזית של אתר ערוץ 14, ועל־פי ההערכה, הזרימה לערוץ 2-3 מיליון שקל בשנה • בתגובה לפניית גלובס, מסר הערוץ כי הפסקת העבודה עם חברת הפרסום הדיגיטלי נעשתה ביוזמתו • עם זאת, מספר גורמים בשוק הפרסום אומרים כי הייתה זו דווקא יוזמה של טאבולה

אסף גלעד 10.08.2023
הפקולטה לניהול. מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים / צילום: Shutterstock

סקס, הומור, פחד או היגיון: מחקר בדק אילו פרסומות הן המשפיעות ביותר על קהל הצרכנים

ניתוח השוואתי מקיף בדק את אסטרטגיות השכנוע הנפוצות בפרסום ואת ההשפעה שלהן על הצרכנים • התוצאה אולי לא תפתיע אותכם, אבל כן, סקס מוכר • הפקולטה - מאמרים של חוקרי הפקולטה לניהול באוניברסיטת תל אביב 

פרופ' יעקב הורניק 19.07.2023
שלמה קרעי, הליכוד יומן הבוקר, רדיו ירושלים, 23.2.22 / צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

האם המדינה חייבת להוציא מאות מיליונים בשנה על מודעות בעיתונים?

כמה כסף יכול לחסוך למדינה חוק שיעביר "פרסומי חובה" לאינטרנט? בדקנו • המשרוקית של גלובס

צוות המשרוקית של גלובס 15.03.2022
ועדת הכלכלה דנה בהצעת החוק לאיסור פרסום מוצרי עישון בעיתונות / צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

ועדת הכלכלה אישרה: עד סוף העשור ייאסר פרסום סיגריות בעיתונים

לפי הצעת החוק שאושרה היום לקריאה ראשונה, פרסום מוצרי עישון בעיתונות יופחת בהדרגה עד שייאסר כליל בעוד כ-7 שנים

שירות גלובס 22.02.2022
יפית גרינברג / צילום: איליה מלינקוב

אשת העסקים שידעה לזהות הזדמנויות, ולקחת אותן בשתי ידיים

הפרסומאית ואשת העסקים יפית גרינברג הלכה לעולמה בגיל 70, והותירה אחריה אימפריה עסקית רבת זרועות • המעבר מעולם הפרינט לעולם הטלוויזיה, הקמת קבוצת תקשורת ורכישת שליש ממשרד הפרסום ענבר-מרחב G, המהפך שביצעה ברשת הספרים סטימצקי וההשקעה האחרונה ברשת גולף

מיכל רז-חיימוביץ' וענת ביין לובוביץ' 30.11.2021
אולפן ערוץ 20 / צילום: ערוץ 20
התקשורת | ניתוח

"ישראל היום" וערוץ 20 רוצים להתעצם. מה צריך כדי שזה יצליח?

אומנם ערוץ 20 ו"ישראל היום" לא נמצאים באותו המקום מבחינת השפעה על המדיה, אך יש להם גם הרבה במשותף • מדוע השקעות העתק והצעדים האסטרטגיים האחרונים לא בהכרח מספיקים, ומה נדרש לעשות כדי להתגבר על הנחיתות מול המתחרים?

ענת ביין-לובוביץ' 25.01.2021
עיתונים / צילום: שאטרסטוק

השנה 2021 ורק עכשיו נזכרו בעיתונים לטפל במודעות הסחר בנשים והזנות

עמותת "כולן" חשפה בשבוע שעבר תופעה ותיקה שהצליחה במשך שנים ארוכות לחמוק מתחת לרדאר: מודעות שידוכים לכאורה, שמסתמנות כפרסומים לזנות ולסחר בנשים • איך זה עדיין קורה ב–2021, על מי מוטלת האחריות, וכיצד ניתן למנוע את התופעה בעתיד?

שני אשכנזי 12.01.2021
דוכן עיתונים של "ידיעות אחרונות" בתל אביב / צילום: Shutterstock, Jose HERNANDEZ Camera 51

ברצינות? לא שמתם לב שהפרסומים גובלים בסחר בבני אדם?

עד שקבוצת אקטיביסטיות יצאה בקמפיין בטוויטר, לא שמתם לב שאתם ב"ידיעות אחרונות" מתירים פרסום של שירותים שגובלים בסחר בבני אדם? לא ראיתם מה תוכן המודעות שמתפרסמות אצלכם?

ענת סרגוסטי 12.01.2021
ג'יי-זי / צילום: Greg Allen/Invision, Associated Press

"צדק לג'ורג' פלויד": המחווה של ג'יי-זי למפגינים בעיתוני ארה"ב

המודעה שפורסמה בשלישי וצפויה להתפרסם גם בימים הקרובים מצטטת פסקה מנאום שנשא ד"ר מרטין לותר קינג בסלמה, אלבמה, ב-1965

03.06.2020
החטאים של התקשורת - המודל העסקי / אילוסטרציה: טלי בוגדנובסקי , גלובס

חטא המודל העסקי: זמן להכיר במציאות - זהו הרגע של גופי המדיה להפסיק ולבנות על שוק הפרסום

הנגיסות הראשונות הגיעו מהאינטרנט, אחריהן באו פייסבוק וגוגל וגזרו את חלקן • אפשר להמשיך לטמון ראש בחול ולהמתין לרגולטור, אבל עדיף לכלי התקשורת להכיר בכך שהפסידו במאבק על שוק הפרסום, ולבסס את המודל העסקי על גביית תשלום עבור תוכן • פרויקט מיוחד

יונתן כיתאין 17.02.2020
יעקב ליצמן  / צלם: תמר מצפי

פרסום סיגריות וטבק: "סגן שר הבריאות פועל בניגוד אינטרסים"

יעקב ליצמן הואשם ע"י חברי כנסת כי בקשתו שלא להכליל את העיתונות בחוק איסור פרסום סיגריות ומוצרי טבק, מונעת משיקולים זרים

ענת ביין-לובוביץ' 30.04.2018
עיתונים בישראל / צילום: תמר מצפי

לרכוש מודעות בלי שטיקים

ככל שהמשבר בעיתונות עמוק יותר - כך קשה לה לעמוד בפיתוי התוכן השיווקי

שי ניב 19.06.2016
ענבל אור עם אילנה גולץ יועצת תקשורת שתבעה אותה  / צילום: אביב חופי

הפרסומאית של ענבל אור תשלם חובותיה על פרסום בעיתונות

אילנה גולץ, שהייתה האחרונה שטיפלה בתקציב הפרסום של אור, הגיעה להסדרי פריסת חובותיה של אור עבור פרסומים בעיתונות, שהיקפם מוערך ביותר מ-2 מיליון שקל ■ גולץ ל"גלובס": "אני עומדת מאחורי כל שקל שהמשרד חייב. הסיפור עם ענבל אור הוא מכה קלה בכנף"

ענת ביין-לובוביץ' 07.04.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock

הפרסום בדיגיטל יזנק, אך הצרכנים לא יוותרו על המדיה המסורתית

כך עפ"י תחזית של PwC Isreal ■ ההכנסות מפרסום בעיתונות המודפסת עדיין יהוו את עמוד השדרה של הגופים העיתונאיים בארץ ■ הפרסום באינטרנט יהפוך לקטגוריה הצומחת ביותר ■ הצמיחה בשירותי הווידאו בטכנולוגיית OTT תטלטל את תעשיית הטלוויזיה בישראל

לי-אור אברבך 01.03.2016
זניט מדיה | לפני כולם

"ידיעות" סירבה לתת לקמפיין פרטנר מיקומים מועדפים בסופ"ש

זניט, חברת המדיה של פרטנר, ביקשה עמודים מבוקשים שבהם נמצאים לקוחות גדולים - ונענתה בשלילה ■ בזניט מכחישים

ענת ביין-לובוביץ' 25.02.2016

"פלייבוי" חדל לפרסם עירום מלא - והמפרסמים נוהרים בהמוניהם

עלייה של 55% במספר המודעות שנרכשו לגיליון מארס של "פלייבוי" ■ האם גם הקהל יגדל עקב החלטת המגזין לחדול מפרסום צילומי עירום מלא?

אדוורטייזינג אייג' 17.02.2016

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 1 מתוך 4