הטכנולוגיה, שפותחה ע"י Americhip, דומה לזו שבכרטיסי ברכה מזמרים: הווידאו מופעל בשנייה שהקורא מגיע לעמוד
התקשורת הדיגיטלית משכה את הצעירים מהפרינט למסך ■ כיצד זה משפיע על המפרסמים, ואיך המגזינים מתמודדים עם האתגר לשמור על הקוראים הצעירים?
קניינית המדיה צופה ירידה ניכרת בהוצאות על פרסום בעיתונות ועלייה מתונה בפרסום באינטרנט המדינות הצפויות להתכווצות ניכרת בשוק הפרסום שלהן: רוסיה, אוקראינה, בריטניה וספרד
ההכנסות מפרסום בעיתונות צנחו בארה"ב ב-15% ב-2008, והמו"לים מחפשים לבצע התאמות חדשניות למודל העסקי - ומנסים למכור תוכן באינטרנט
היקף עוגת הפרסום הגיע ב-2008 ל-3.8 מיליארד שקל, עם גידול מינורי של 2.6% היקף הפרסום בעיתונות צנח ב-6% הפרסום באינטרנט זינק ב-19% העלייה בהיקפי הפרסום נבלמה ברבעון הרביעי בשל המשבר הכלכלי
הצעת חוקזנותידיעות אחרונותסחר בנשיםסטימצקיערוץ 14פלסטיניםפרסוםפרסום באינטרנטפרסום בטלוויזיה