פרסום בעיתונות

כתבות אחרונות

 

סוף העיתונות המקומית?

מקומונים שישכילו לחבר בין הדיגיטל לפרינט יצליחו לשרוד

יורם כרפיס 29.05.2013

מתאוששים: שוק המגזינים בארה"ב רושם נתונים חיוביים ב-2013

מאז המשבר הכלכלי ב-2009 שוק המגזינים העולמי לא מצליח להתרומם ■ דווקא החודשים הראשונים של 2013 משדרים מגמה חיובית, ומספר המפרסמים עולה

אדוורטייזינג אייג' 27.03.2013

מיוחד: מודעות הפרסום בעיתונות שעשו את השנה

הפרסום בפרינט נמצא תחת איום מתמיד, אבל עדיין לא מוריד את הראש ■ אנשי קריאייטיב בולטים בישראל בוחרים את המודעות שעשו להם את השנה

יניב פוהורילס 14.11.2012

האם העיתונות תמות?

למרות הנבואות השחורות, העיתונים החזקים ישרדו ויפרחו

פרופ' חיליק לימור 18.09.2012

מחקר: העיתונות המודפסת ויו-טיוב - היעילים ביותר בקמפיין פיננסי

מחקר שערך מכון המחקר שילוב עבור גוגל ישראל מצא עוד כי לפרסום ברדיו ובטלוויזיה הייתה ההשפעה הנמוכה ביותר ביחס להשקעה בהם

רועי גולדנברג 23.05.2012

לא מספקים את הסחורה

משרדי הפרסום ואנשי התקשורת מאשימים את כל העולם ואשתו במשבר שנחת עליהם

גבריאל אסולין 14.12.2011

ארה"ב: ההכנסות מפרסום ברשת עקפו את ההכנסות מפרסום בעיתון

PwC: ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו ב-2010 ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר

טל מויסה 14.04.2011

שנה מוצלחת: ההוצאה לפרסום בישראל ב-2010 גדלה ב-6.6%

למרות ההספדים הטלוויזיה דווקא הגדילה את כוחה, והנתח שלה בעוגת הפרסום עומד על 42% ■ האינטרנט רשם בשנה החולפת גידול של 18% בהיקפי הפרסום, וחלקו בעוגה עומד על 16%

ענת ביין-לובוביץ' 05.01.2011

TGI הוא רק סקר

כולם מנסים למדוד "מי גדול יותר" ולעשות דרמה מכל נתון, ובדרך חוטאים למקצועיות

איתן כסיף 04.08.2010

תחזית אופטימית לפרסום בעולם: צפי לצמיחה ב-3 השנים הקרובות

לפי תחזיות של זניט, הפרסום באינטרנט יגיע ב-2012 לנתח שוק של 17% ויעמוד על 82 מיליארד דולר ■ גם הטלוויזיה ממשיכה להתחזק וצפויה להגיע לנתח שוק של 41% מעוגת הפרסום

נועה פרג 27.07.2010

סיכום 2009: הוצאות השיווק קטנו ב-10.3%; ההוצאות על הפרסום המסורתי ירדו ב-4.3%

סך כל ההוצאה לשיווק בישראל עמד אשתקד על 5.672 מיליארד שקל - ירידה של כ-10% לעומת 2008 ■ האינטרנט הוא המדיה הצומחת ביותר עם גידול של כ-30% לנתח של 9.2% ■ התוכן השיווקי מגיע לנתח של 2%

ענת ביין-לובוביץ' 23.03.2010

"ספורטס אילוסטרייטד" רשם גידול של 15% בפרסום בגיליון בגדי-הים

גיליון בגדי-הים של "ספורטס אילוסטרייטד" אחראי לכ-7% מסך הכנסות הפרסום השנתיות של המגזין

מרקטווץ' 16.02.2010

עוגת הפרסום 2009: ירידה של 4.3% בהוצאה לפרסום במדיה

היקף ההוצאה לפרסום עמד על 3.7 מיליארד שקל, לעומת 3.8 מיליארד שקל אשתקד ■ הטלוויזיה עדיין המדיום המוביל, העיתונות, שילוט החוצות והרדיו בירידה, האינטרנט מתקבע במקום השלישי, והקולנוע דווקא רשם עלייה

ענת ביין-לובוביץ 27.01.2010

עליית הפרסום מתחת לקו

יותר ויותר תקציבים מופנים לשיווק ישיר ולקידום מכירות על חשבון הפרסום המסורתי

שמחה סיגן 22.09.2009

אירועים, שיתופי-פעולה ודיגיטל: המגזינים מנסים לייצר הכנסות אלטרנטיביות

פוחת הסיכוי שהפרסום בעיתונות יחזור למצבו מלפני המיתון, והמגזינים מחפשים דרכים נוספות לייצר הכנסות ■ בתוכנית: השקעה באירועים ובתערוכות, שיתופי-פעולה עם גופי תוכן וכמובן - השקעה בתוכן ובמסחר באינטרנט

אדוורטייזינג אייג' 15.09.2009

רשת CBS וחברת פפסי יפרסמו מודעות וידיאו בעיתון

הטכנולוגיה, שפותחה ע"י Americhip, דומה לזו שבכרטיסי ברכה מזמרים: הווידאו מופעל בשנייה שהקורא מגיע לעמוד

פייננשל טיימס 23.08.2009

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 3 מתוך 4