ארה"ב: ההכנסות מפרסום ברשת עקפו את ההכנסות מפרסום בעיתון

PwC: ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו ב-2010 ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר

מהפך בעולם הפרסום בארה"ב: ההכנסות ממודעות הפרסום באינטרנט גבוהות יותר מההכנסות ממודעות הפרסום בעיתון ב-2010 - כך עולה ממחקר של הלשכה לפרסום אינטרקטיבי בארה"ב וחברת PwC.

מהנתונים עולה כי ההכנסות מפרסום באינטרנט הגיעו בשנה שחלפה ל-26 מיליארד דולר - עלייה של 15% לעומת 2009, בעוד שההכנסות מפרסום במדיה המודפסת נאמדות ב-22.8 מיליארד דולר.

נציין כי ברבעון האחרון של 2010 ההכנסות מהפרסום באינטרנט נאמדו ב-7.4 מיליארד דולר, עלייה של 19% לעומת הרבעון המקביל ב-2009.

לטענת אנליסטים מ-PwC, הגידול בהכנסות מהפרסום באינטרנט נובעות מכך שיש יותר ויותר משתמשים באינטרנט, בעיקר ברשתות החברתיות.

למרות הנתונים המרשימים של האינטרנט, שיאנית ההכנסות מפרסומות ב-2010 היא הטלוויזיה בתפוצה רגילה, כאשר ההכנסות מפרסום במדיה זו נאמדו ב-28.6 מיליארד דולר. ההכנסות של ערוצי הכבלים בארה"ב נאמדו ב-22.5 מיליארד דולר. ההכנסות של של הפרסום ברדיו הגיעו ל-15.3 מיליארד דולר.