פרסום בעיתונות

כתבות אחרונות

 
ניו יורק טיימס / צילום: בלומברג

קיפאון בהכנסות "ניו-יורק טיימס"; מס' המנויים בדיגיטל עלה ל-1.09 מיליון

הנהלת העיתון צופה ירידה של 2%-4% בהכנסות הפרסום ברבעון הראשון של שנת 2016 - ותוספת של 50 אלף מנויים דיגיטליים

אדוורטייזינג אייג' 07.02.2016

עיתון "הגרדיאן" הבריטי בדרך למהלך פיטורים וקיצוצים נרחב

המהלך של "הגרדיאן" מגיע אחרי שנה עסקית קשה, שהתאפיינה בצניחה חדה במכירות הפרסום בעיתונים מודפסים ובעלייה בשימוש בתוכנות חסימת פרסומות באינטרנט

פייננשל טיימס 17.01.2016
פרסום דיגיטלי / צילום: shutterstock
PwC | לפני כולם

ב-2016 הפרסום בדיגיטל יעבור את הפרסום בטלוויזיה

מחקר מיוחד של PwC Israel משרטט את התחזיות בשוק המדיה והפרסום ■ גופי עיתונות שישכילו לייצר פלטפורמה דיגיטלית ממותגת ומכניסה, יוכלו לשרוד את הירידה הצפויה בפרסום בפרינט

לי-אור אברבך 26.08.2015

אפל מפרסמת את השעון החדש: קנתה 12 עמודים ב"ווג"

שילמה למגזין "ווג" כ-2 מיליון דולר עבור המודעות ■ מתכננת לקיים אירוע חגיגי ב-9 במארס, שבו היא צפויה להציג את השעון החכם החדש

שירות גלובס 02.03.2015

למה התאבדו שני עובדים במו"לית של "טיימס" ו"סאן"?

News UK, המו"לית של העיתונים הבריטיים "טיימס" ו"סאן", פתחה בחקירה פנימית בעקבות התאבדות שני עובדים במחלקה המסחרית שלה, על רקע חשש שהיו נתונים בלחצים בלתי סבירים לעמוד ביעדי מכירות

שירות גלובס 23.02.2015
ניו יורק טיימס / צילום: רויטרס

"ניו-יורק טיימס" משיק מחדש את מגזין סוף השבוע

גיליון יום ראשון הקרוב יכלול 220 עמודים - שיא חדש עבור המגזין ■ השקת המגזין מחדש עוררה את המפרסמים, שקנו בו 121 עמודי פרסום

אדוורטייזינג אייג' 19.02.2015
ניו יורק טיימס / צילום: רויטרס

"ניו-יורק טיימס" משקיע מיליוני דולרים במגזין יום ראשון

מגזין סוף השבוע הוא אחד החלקים הנקראים של העיתון, והכוונה היא להשיק אותו מחדש במטרה להגדיל את היקפי הפרסום בו

אדוורטייזינג אייג' 18.11.2014

הפרסום בארה"ב: צמיחה מזערית ברבעון השני של השנה

עם זאת, הפרסום באינטרנט ממשיך לצמוח וגדל ב-6.2% במהלך הרבעון

אדוורטייזינג אייג' 16.09.2014

"GQ" למפרסמים: 100 אלף דולר לקידום תכנים אצל קוראים נבחרים

לרגל 57 שנה להקמתו, ובניסיון לגייס תקציבי פרסום דיגיטלי, מגזין הגברים מבית קונדה נאסט משיק תוכנית חדשה, שבמסגרתה 57 קוראים נבחרים יקדמו תכנים של המפרסמים ברשתות חברתיות, באתרים נוספים ובקמפיינים שיווקיים

אדוורטייזינג אייג' 10.08.2014

לראשונה: מגזין "TIME" מכר מודעת פרסום על השער

זהו מהלך יוצא דופן, שכן רוב המגזינים המובילים אינם משלבים פרסום בעמוד השער ושומרים עליו מערכתי לגמרי

אדוורטייזינג אייג' 26.05.2014

"ניו-יורק טיימס": ההכנסות ממנויים עלו, הטראפיק והפרסום צנחו

הכנסות ה"ניו-יורק טיימס" מפרסום בפרינט רשמו אשתקד ירידה של 7%, במקביל לירידה של 4.3% בהכנסות מפרסום בדיגיטל

רועי גולדנברג 22.05.2014

"ספורטס אילוסטרייטד": גידול של 8% בפרסום בגיליון בגדי-הים

במגזין, שחוגג 50 שנה, מצפים למכירות של 800 אלף עותקים של הגיליון

אדוורטייזינג אייג' 20.02.2014

ההכנסות גוגל מפרסום עקפו את ההכנסות מפרסום בעיתונות

בעוד שבמחצית הראשונה של 2013 עיתוני החדשות והמגזינים בארה"ב כמעט ונגעו כל אחד לחוד בקו 10 מיליארד דולר הכנסות מפרסום, גוגל כבר עקפה אותו

רועי גולדנברג 13.11.2013

מי העלים שני עמודים מה"ניו-יורק טיימס"?

הקוראים הופתעו אתמול כשגילו כי כפולת עמודים בעיתון ריקה מתוכן ■ מסתבר כי הכפולה הריקה היא מודעת פרסום שהזמינו אולפני פוקס לקידום סרט חדש

אדוורטייזינג אייג' 24.10.2013

ארה"ב: מגזינים מדווחים על גידול של 24% בפרסום באייפד

מנתוני איגוד המו"לים האמריקאי וחברת קנטר מדיה עולה כי מספר הפרסומות בגרסאות האייפד עלה משמעותית, לעומת מספר הפרסומות בפרינט שנשאר יציב

אדוורטייזינג אייג' 26.06.2013

רוב העיתונאים מודדים הצלחה לפי הפופולריות של הכתבה

כך עולה מסקר עולמי בנושא עמדות העיתונאים ■ מודל ההכנסות המועדף על העיתונאים הוא הצעת תוכן בחינם בדיגיטל עם הישענות על פרסום

רועי גולדנברג 13.06.2013

   1234   

   נמצאו 52 כתבות   |   עמוד 2 מתוך 4