רשת CBS וחברת פפסי יפרסמו מודעות וידיאו בעיתון

הטכנולוגיה, שפותחה ע"י Americhip, דומה לזו שבכרטיסי ברכה מזמרים: הווידאו מופעל בשנייה שהקורא מגיע לעמוד

כאשר קוראי "אנטרטיינמנט וויקלי" בניו-יורק ובלוס-אנג'לס יפתחו את המגזין בחודש הבא, הם יגלו במקום מודעות רגילות, דמויות מתוכניות טלוויזיה אמריקניות שידברו אליהם ממסכי וידיאו דקיקים.

הניסוי השיווקי החדשני הזה, שנערך על-ידי רשת השידור CBS וחברת המשקאות הקלים פפסי, מזכיר את עיתוני הפנטזיה מסרטי "הארי פוטר". הטכנולוגיה, שפותחה על-ידי Americhip, דומה לזו שבכרטיסי ברכה מזמרים: הווידאו מופעל בשנייה שבה מגיע הקורא לעמוד.

עלותו של עמוד וידיאו מלא עדיין לא נחשפה, אך מעריכים כי היא תהיה גבוהה בהרבה ממודעות הדפוס הרגילות ותעמוד על מעט יותר מ-10 דולר לגיליון (לעומת 9 סנט למודעת עמוד רגילה).

"זה חלק מהעתיד - לעניין את הצרכנים בדרכים חדשות ומפתיעות", אומר ג'ורג' שווייצר, נשיא קבוצת השיווק של CBS. "איך דוגמים משקה? נותנים לטעום ממנו".

בסרטי "הארי פוטר", בעיתון "הנביא היומי" יש תצלומים זזים. המודעה ב"אנטרטיינמנט וויקלי" מראה דמויות מכמה תוכניות לילה של CBS וכן וידיאו לקידום דיאט פפסי לגברים.

המטרה של CBS ופפסי, שמשלמות במשותף על הקידום החדשני, היא ליצור מספיק "באזז" למוצריהן, שיצדיק את העלות הגבוהה של הפרסום ההיי-טקי.