המשנה למנכ"ל ערוץ 10, יואב הלדמן, מונה למנכ"ל נענע10

ימשיך לשמש כמשנה למנכ"ל ערוץ 10 במקביל לתפקידו החדש

יואב הלדמן/צילום: סיון פרג'
יואב הלדמן/צילום: סיון פרג'

שבוע לאחר פרישתו של דני רייכר מתפקיד מנכ"ל נענע10, מונה היום יואב הלדמן לתפקיד.

בדומה לרייכר, גם הלדמן הוא מינוי פנימי שמגיע מערוץ 10, שם שימש עד היום כמשנה למנכ"ל הערוץ, שאחראי על תחום הכספים והתפעול. הלדמן ימשיך לשמש כמשנה למנכ"ל ערוץ 10 במקביל לתפקידו כמנכ"ל נענע10.

הלדמן הוא המנכ"ל השלישי שמונה לאתר נענע10 תוך כשנתיים. רייכר מונה ביוני 2013 לתפקיד מנהל פעילויות הניו-מדיה של ערוץ 10 ושימש בתפקיד עד שמונה למנכ"ל נענע10 במאי 2014. הוא מונה להיות מנכ"ל נענע10 לאחר כ-5 חודשים שהאתר תפקד ללא מנכ"ל קבוע. זאת, לאחר שיריב ג'יבלי, שקדם לו, פרש מהתפקיד בדצמבר 2013 אחרי שנה בלבד בתפקיד.

הלדמן מגיע לתפקיד ללא רקע וידע מוכח בעולם האינטרנט, כך שהמינוי מעט מפתיע בהתחשב בחוסר היציבות של התפקיד בשנים האחרונות. יתרה מזאת, העובדה שהוא לא עוזב את תפקידו בערוץ 10 מעלה תהיות על כמות הזמן שתוקדש כדי לייצב את השורות בנענע10.

עם זאת, בערוץ 10 מנסים לשדר אופטימיות לגבי המינוי ומצביעים על יכולתו של הלדמן להשפיע על האתר, בעיקר בתחום הקצאת משאבים כספיים לפעילותו השוטפת. "עם ההתייצבות הכלכלית והטמעת השינוי האסטרטגי בערוץ 10, ישנה כעת כוונה למקד גם את פעילות נענע10 ופעילות הדיגיטל של הערוץ, לחזק את שדרת ההנהלה ולמנף את נכסי ערוץ 10, וזאת בכדי למצות את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בפעילות נענע10 והדיגיטל", נמסר מהערוץ.

הלדמן עצמו התייחס למינוי ואמר כי "ניהול ממוקד ויעיל ומינוף נכון של הנכסים המרכזיים של ערוץ 10 וחדשות 10 יאיצו את צמיחת האתר וימצו את הרווח הפוטנציאלי".

לטענת ערוץ 10, על-פי נתונים פנימיים של גוגל אנליטיקס, באתר נענע10 נרשמה עלייה מ-3 מיליון גולשים ייחודיים בחודש מאי האחרון ל-3.9 מיליון גולשים ייחודיים בחודש האחרון. לפי נתוני חברת המחקר SimilarWeb, האתר ממוקם במקום הרביעי מבין אתרי התוכן הישראלים המובילים, אחרי וואלה, ynet ומאקו.