זאפ משיקה עיצוב מחדש לאתר rest בדגש על חוויות גולשים

בעמודי המסעדות באתר rest המחודש אפשר למצוא מתחם חדש תחת השם "חוויית הבילוי במסעדה", שבו הגולשים יכולים לקטלג בעצמם מסעדות לפי רשימה ארוכה של נושאים ולבחור אם המסעדה מומלצת

3 שנים אחרי המיתוג מחדש שעברה קבוצת זאפ (לשעבר קבוצת דפי זהב), משיקים באתר מהלך עיצובי ותדמיתי חדש שמבקש לשים במרכז הבמה את חוויית המשתמש.

החברה השיקה עיצוב חדש לאתר המסעדות המוביל rest, בפלטפורמות ה-Web וה-Mobile Web. אך בעוד שהעיצוב הוא זה שמושך את העין במבט הראשון, בזאפ גרופ מכוונים למקום הרבה יותר עמוק, והוא הישענות על החוויות של הלקוחות במסעדות.

בעמודי המסעדות באתר rest המחודש אפשר למצוא מתחם חדש תחת השם "חוויית הבילוי במסעדה". שם הגולשים יכולים לצפות או לקטלג בעצמם מסעדות לפי רשימה ארוכה של נושאים ולבחור אם המסעדה מומלצת לארוחה עם בני זוג, האם האווירה רועשת, האם העסקית משתלמת, האם המנות מעוצבות ועוד.

כך, לצד חוות-דעת טקסטואליות שהיו קיימות גם באתר הישן, ניתן לראות ברשימה כמותית עד כמה המסעדה מתאימה למשפחות עם ילדים או עד כמה השירות מוקפד.

הסיווג החדש יאפשר חיפוש קל יותר ויאפשר להעביר את הכוח לאפיון המסעדות לגולשים, ולא על-פי ההגדרה של המסעדנים עצמם שמציינים כי המקום רומנטי או מתאים למשפחות עם ילדים.

יתרה מזאת, הגולשים יוכלו לציין האם ביקרו במסעדה או שהיו רוצים לבקר בה, וכן לראות רשימה ויזואלית של חבריהם שביקרו או ישמחו לבקר במקום, וזאת על סמך התחברות באמצעות חשבון פייסבוק לאתר rest. אפשרות חיבור נוספת תישען על מערכת המשתמשים הפנימית של זאפ.

חוויית המשתמש באתר המחודש, שכולל מידע על 8,000 מסעדות, תכלול מידע מרוכז יותר על המסעדות, אפשרות נוחה יותר להזמין שולחן או משלוח ממסעדה ובחלק מהמקומות גם אפשרות להזמין מקום לאירועים.

מנכ"ל זאפ גרופ היוצא, ניר למפרט, ציין כי בתוך כשנה יצטרפו למהלך גם אתרים נוספים בקבוצה, בהם זאפ מתחתנים, זאפ דפי זהב, זאפ דוקטורס ועוד.