עידו יבלונקה ינהל את מרכז הפיתוח של יאהו בתל אביב

שבעה חודשים אחרי שמכר את הסטארט-אפ שלו ליאהו, עידו יבלונקה מונה למנהל מרכז הפיתוח של ענקית האינטרנט בתל אביב. בכך, הוא מחליף את אוהד צרפתי, שעוזב את החברה.

יבלונקה, שהקים את חברת ClarityRay יחד עם ואדים זק וגיא פיטלקו ב-2011 ומכר אותה באוגוסט אשתקד בכ-20 מיליון דולר ליאהו, כיהן מאז האקזיט כראש החטיבה למניעת הונאות פרסום (Ad Security) ביאהו וישב, יחד עם מייסדי ועובדי ClarityRay במשרדי יאהו בתל אביב. בדצמבר האחרון נבחר יבלונקה לאחד מארבעים הצעירים המבטיחים מתחת לגיל 40 של מגזין G של "גלובס".

בתל אביב פועלת יאהו גם בפיתוח ג'מיני, פרויקט הדגל של המלצות התוכן של יאהו, שאחראי להכנסות של מאות מיליוני דולרים בשנה ושמבוסס על רכישת הסטארט-אפ Dapper של היזם ערן שיר. את חטיבת ג'מיני מנהל כיום אסף זינגר.

חטיבה נוספת עוסקת בתשתיות וטכנולוגיות וידיאו, שמבוססת על רכישת RayV אשתקד ואותה מנהל לב קורוסטישבסקי.