מנכ"ליות חברות התעופה עולות על מטוס ויוצאות לחופשה

המנכ"ליות בישראל של רויאל ג'ורדניאן, דלתא, אייר קנדה, איבריה ובריטיש איירווייס ממליצות על יעדי נופש בחו"ל

דבורה ברוכשטיין, אסתר הרשקוביץ, רות בן צור ויעל קטן  / צילום: איל יצהר
דבורה ברוכשטיין, אסתר הרשקוביץ, רות בן צור ויעל קטן / צילום: איל יצהר

יעל קטן, מנכ"לית בריטיש איירווייז בישראל

סינגפור

"סינגפור היא יעד מומלץ כחלק מטיול במזרח או כנקודת עצירה ורענון בדרך לאוסטרליה. אנחנו נשארנו 4 ימים, אך ניתן היה בקלות לבלות שם שבוע שלם, ואף יותר. סינגפור הרשימה אותנו ביופייה ובאנשים המקסימים שמתגוררים בה. התחבורה הציבורית יעילה ונוחה, האוכל טוב, הקניונים ענקיים והנופים מרהיבים. מדובר ביעד קלאסי לטיולים משפחתיים, שופע אטרקציות, מוזיאונים ופעילויות.

"מיד כשהגענו לסינגפור עלינו על הגלגל הענק, הממוקם בחוף מרינה-ביי, ושם התגלו לנו לראשונה ממדיו של האי. הנוף מהתצפית מרשים במיוחד, עם אינספור גורדי שחקים וקו חוף עוצר נשימה. מהגלגל הענק ניתן לראות גם את מסלול הפורמולה 1 הסמוך אליו, שם נערכת מדי שנה תחרות הגרנד פרי. אני ממליצה לשלב ארוחה רומנטית המוגשת לתא פרטי בגלגל הענק.

"ברובע מנדאי שבמרכז העיר עשינו 'ספארי לילה' - צעדנו בשבילים חשוכים בין חיות בר מסוגים שונים. בפארק יוניברסל עלינו על רכבות הרים ולמדנו על תעשיית הסרטים, ובשמורת הטבע סנטוזה - ריאה ירוקה של ממש - יצאנו קצת מהאווירה האורבנית לטובת יער עבות, שקט ושלווה. יצאנו גם להפלגה מסביב לאי, חוויה מרתקת שמאפשרת לתצפת על האי מזווית שונה ומעניינת".