מבוכה לסמסונג: הגלקסי S6 Edge מתעקם בקלות

לאחר פרשת ה-iPhone 6 המתכופף, נראה כי גם מכשיר הדגל החדש של סמסונג סובל מאותה בעיה - ואפילו בתנאי לחץ נמוכים מזה של האייפון ■ בנוסף, מספר משתמשים דיווחו כי הם סובלים משריטות במסך מיד לאחר פתיחת האריזה

כחודש אחרי חשיפתו של המכשיר החדש ומספר ימים לפני תחילת מכירתו, ערכה SquareTrade בדיקה על מנת לבחון את מידת עמידותו של הסמסונג גלקסי - S6 Edge, הסמארטפון בעל המסך המתעגל לצדדים. תוצאות הבדיקה העלו שהמכשיר התקפל והתעקם.

ע"פ הבדיקה, מכשיר הדגל של סמסונג התעקם תחת לחץ של כ-50 קילוגרם במרכז המכשיר - משקל שווה לזה שהופעל על ה-iPhone 6 כשזה התעקם בכיסם של המשתמשים ועורר סערה רבתי ברחבי הרשת.

הבדיקה כללה גם את ה-HTC One M9 החדש, שגם הוא לא יצא חף מבעיות והתעקם עד כדי יציאה מכלל שימוש במשקל של 54 קילוגרם.

בבדיקה נוספת שערכה החברה בתנאי לחץ גבוהים יותר, שנאמדו בכ-67 ק"ג, יצא מכשיר ה-Galaxy S6 Edge מכלל שימוש ואף התפרק לחלוטין. זאת לעומת ה-iPhone 6 Plus, שכדי להוציא אותו מכלל שימוש נדרש לחץ של 81 קילוגרם.

אך מסתבר שבעיית העיקום היא אינה הבעיה היחידה. מספר משתמשים שכבר קיבלו לידיהם את המכשירים החדשים, דיווחו כי הם סובלים משריטות במסך מיד לאחר פתיחת האריזה. בנוסף, במקרים מסוימים אף נתקלו במספר נקודות מתות על המסך לאחר מספר ימים של שימוש שוטף במכשיר.

לפי שעה טרם התקבלה תגובת החברה הקוראנית לבעיית הכיפוף או לתלונות המשתמשים השונים בדבר שריטות ונקודות מתות במסך.