מסתמן: משרד הפרסום y&r ישראל יטפל בתקציב AVIS

גבר על 6 משרדי פרסום נוספים ■ תקציב הפרסום של AVIS, מותג השכרת הרכב מקבוצת UMI, עמד בשנה שעברה על 11.7 מיליון שקל במחירי מחירון

אם לא יחול שינוי של הרגע האחרון, משרד הפרסום y&r ישראל יכול לרשום לעצמו הישג: המשרד זכה במכרז על תקציב הפרסום של מותג השכרת הרכב אוויס (AVIS) מקבוצת UMI, לאחר שגבר על 6 משרדי פרסום נוספים שהתמודדו על התקציב.

תקציב הפרסום של AVIS עמד בשנה שעברה על 11.7 מיליון שקל במחירי מחירון. לפני כשנה התמזגה חברת קרדן רכב, הפועלת תחת השם AVIS, עם חברת UMI, יבואנית מותגי ג'נרל מוטורס שברולט, איסוזו וקאדילק.

תקציב הפרסום של UMI הוא אחד הגדולים בשוק בתחום הרכב. החלק הארי של תקציב המותג שברולט מטופל זה כשנתיים במשרד הפרסום ראובני-פרידן. בנוסף, מטפל בתקציב קאדילק משרד הפרסום פוגל-אוגילבי; ומשרד דובצקי-זקס-אוברוצקי מטפל בתקציבי המותגים איסוזו ואחראי על פרסומי הטרייד-אין והמוסכים.

המיזוג בין UMI ל-AVIS הביא לתוך מערך הפרסום גם את משרד הפרסום ענבר-מרחב, שמטפל בתקציב מנוגד האינטרסים של קבוצת קרסו.

בחודשים האחרונים נשקלה ב-UMI האפשרויות לגבי אופן המשך התנהלות התקציב. תקציב הפרסום של AVIS טופל עד עתה במשרד ענבר-מרחב G. לענבר-מרחב יש מערכת יחסים ארוכה יחסית עם AVIS. המשרד קיבל לידיו את התקציב ב-2007. קודם לכן טופל התקציב כ-3 שנים על-ידי משרד הפרסום זרמון-גולדמן. עד ההתקשרות עם זרמון-גולדמן פעלה החברה באופן עצמאי בתחום הפרסום, תוך שהיא מתקשרת בשעת הצורך, באופן נקודתי, עם פרילנסרים.