ה-G4 של LG: גב קמור מעור, מסך 2K ומצלמה מקצועית

LG השיקה את מכשיר הדגל החדש שלה ■ המסך מגיע בגודל 5.5 אינץ’ בטכנולוגיית IPS Quantum ברזולוציית 2K, המצלמה משופרת ואת הסוללה ניתן להחליף ■ המכשיר יושק בישראל בשבוע הראשון של יוני

LG הכריזה הערב (ג’) על מכשיר הדגל החדש שלה - G4. הסמארטפון המסקרן שזכה למספר רב של הדלפות והודעות מקדימות מצד החברה הדרום קוריאנית, אמור לעזור לה להפוך למתחרה משמעותית אפילו יותר בשוק הסלולר העולמי והמקומי.

השינוי העיצובי המשמעותי ביותר ב-G4 הוא גב המכשיר הקמור (בצורה מתונה), הנותן תחושה יותר נעימה ביד. ב-LG מציינים שבעוד שרוב המכשירים מגיעים עם גב עשוי פלסטיק, זכוכית או מתכת, המתלכלך בקביעות בטביעות אצבע. ב-LG מציעים מכשיר שהגב שלו מיוצר מכיסוי עור אמיתי ומגיע בצבעים רבים. התחושה לדברי החברה נעימה יותר בזמן שמחזיקים את הסמארטפון ביד. מעניין יהיה לראות איך ארגוני זכויות בעלי החיים יגיבו למהלך הזה?

ב-LG דואגים להזכיר שב-G4, בניגוד לדגמי הגלקסי S6 החדשים, ניתן להחליף את הסוללה בקלות וגם להוסיף כרטיס זיכרון. לטענת החברה הם העדיפו לשלב סוללה בקיבולת 3000 מיליאמפר, במקום לגלח מילימטרים בודדים בעובי המכשיר.

המסך מגיע בגודל 5.5 אינץ’ בטכנולוגיית IPS Quantum ברזולוציית 2K, המספקת תאורה חזקה והכי חשוב צריכת הסוללה נמוכה יותר לעומת ה-G3.

ב-LG הקדישו זמן רב במצגת שלהם לנושא המצלמה, שנראה שקיבל חשיבות עליונה בתכנון ה-G4. ההפעלה של המצלמה מתבצעת ב-0.6 שניות בעזרת לחיצה כפולה על כפתור הגב בסמארטפון. באמצעות המיקוד האוטומטי בטכנולוגיית לייזר הצילום מתבצע ב-0.26 שניות.

מפתח הצמצם שופר, כך שהוא יודע להכניס 80% יותר אור, באמצעות מפתח צמצם של F1.8 לעומת F2.2 ב-G3. גם הצבעים שהמצלמה מוציאה עזים יותר. כמו כן, מלבד מצב צילום אוטומטי או מצב צילום של סצינות קבועות, ב-LG הוסיפו מצב ידני, המאפשר קביעת מהירות הצמצם. ניתן גם לשמור את התמונות בפורמט RAW (קובץ גולמי שלא עבר עיבוד) ולא רק ב-JPEG. החיישן הוא בעל 16 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל. בעוד שבדגם הקודם היה אפשר להפעיל את צילום הסלפי באמצעות הנפת היד באוויר, ב-G4 ניתן גם לבצע צילום של 4 תמונות סלפי במרחב זמן קצר.

ב-LG משתפים פעולה עם פולקסווגן לחיבור ה-G4 בטכנולוגיית מירורלינק למערכת המדיה ברכב. כך שניתן לעבוד עם הסמארטפון בממשק יעודי בזמן הנהיגה.

ב-LG לא ציינו את מחירו של ה-G4, אשר יגיע עם 32 ג’יגה נפח אחסון, מעבד סנפדרגון 808 בעל 6 ליבות במהירות 1.8 ג’יגה הרץ עם 3 ג’יגה זיכרון, עובי של 9.8 מ"מ ומשקל 155 גרם. המכשיר תומך ברשתות דור 4 והוא צפוי להגיע לישראל בשבוע הראשון של יוני.

הכותב אורח חברת LG באירוע