המאמן החדש של הנבחרת הצעירה: אריק בנאדו

הוועדה המקצועית בהתאחדות לכדורגל החליטה לתת את המושכות לבלם העבר, שמשמש כיום כעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת הבוגרת

אריק בנאדו / צלם: שלומי יוסף
אריק בנאדו / צלם: שלומי יוסף

שחקן העבר אריק בנאדו מונה למאמנה החדש של הנבחרת הצעירה, זאת לאחר שהוועדה המקצועית בהתאחדות החליטה היום (ב') פה אחד להמליץ עליו.

מההתאחדות לכדורגל נמסר: "מנכ"ל ההתאחדות רתם קמר ייפגש בימים הקרובים עם בנאדו כדי לסכם את התנאים. בנאדו ימשיך לסייע מקצועית לנבחרת הבוגרת ולמאמן אלי גוטמן אשר הביע את תמיכתו למינוי. הוועדה תמשיך לפעול לאיתור מנהל מקצועי לנבחרות ישראל לאחר בחינה מעמיקה של עבודת הנבחרות וצורכיהן".

בנאדו, 41, יחליף בתפקיד את מיכאל ניס הגרמני, שהחל לאמן את הצעירה באפריל 2013, לאחר שתפס את מקומו של גיא לוזון. בלם העבר, מהכדורגלנים המעוטרים ביותר בכדורגל הישראלי (זכה בתשע אליפויות וארבעה גביעים במהלך שנותיו במכבי חיפה ובית"ר ירושלים), יביא איתו לתפקיד ניסיון מועט יחסית: שימש כמאמן ראשי של קבוצת בוגרים במשך שנה וחצי בלבד (מכבי חיפה, 2012-2014). את התפקיד הראשון שלו בהתאחדות קיבל בפברואר 2014, עת מונה לעוזרו של אלי גוטמן בנבחרת הבוגרת (ביחד עם עוזר מאמן נוסף - יוסי אבוקסיס).

הנבחרת הצעירה נכשלה במשימתה האחרונה - העפלה ליורו 2015 שייערך בצ'כיה בקיץ הקרוב. הקמפיין הבא: מוקדמות יורו 2017 שיתקיים בפולין. ישראל הוגרלה לבית עם יוון, הונגריה, אלבניה, ליכטנשטיין ופורטוגל.