ה-G4 של LG בישראל ב-26 במאי; צפוי לעלות 3,500 שקל

השינוי העיצובי המשמעותי ביותר ב-G4 הוא גב המכשיר הקמור (בצורה מתונה), הנותן תחושה יותר נעימה ביד וגם העמידות שלו לנפילות גבוהה יותר מזו של מסך רגיל

חברת LG חשפה בסוף החודש שעבר את סמארטפון הדגל החדש שלה - G4, היום (א') הודיעה הנציגות בארץ על מועד השקה בישראל - 26 במאי. מחיר רשמי עדיין לא פורסם, אבל הערכת המחיר עומדת על אזור 3,500 שקל לגרסת הכוללת 32 ג'יגה זיכרון (כולל אפשרות להרחבה באמצעות כרטיס זיכרון).

ה-G4 מגיע עם מעבד סנפדרגון 808 של קוואלקום, בעל 6 ליבות במהירות 1.8 ג’יגה הרץ עם 3 ג’יגה זיכרון, עובי של 9.8 מ"מ ומשקל 155 גרם. המכשיר תומך ברשתות דור 4.

השינוי העיצובי המשמעותי ביותר ב-G4 הוא גב המכשיר הקמור (בצורה מתונה), הנותן תחושה יותר נעימה ביד וגם העמידות שלו לנפילות גבוהה יותר מזו של מסך רגיל. ב-LG מציינים שבעוד שרוב המכשירים מגיעים עם גב עשוי פלסטיק, זכוכית או מתכת, המתלכלכים בקביעות בטביעות אצבע, ב-G4 מקבלים מכשיר שהגב שלו מיוצר מכיסוי עור אמיתי ומגיע בצבעים רבים.

המסך מגיע בגודל 5.5 אינץ’ בטכנולוגיית IPS Quantum ברזולוציית 2K, המספקת תאורה חזקה והכי חשוב צריכת הסוללה נמוכה יותר לעומת ה-G3.

ההפעלה של המצלמה מהירה ביותר והיא מתבצעת ב-0.6 שניות בעזרת לחיצה כפולה על כפתור הגב בסמארטפון. באמצעות המיקוד האוטומטי בטכנולוגיית לייזר, הצילום מתבצע ב-0.26 שניות. הפתרון הזה אמור לאפשר לכל הורה לצלם את הילד שלו ישר באותו רגע מתבקש.

מפתח הצמצם שופר, כך שהוא יודע להכניס 80% יותר אור, באמצעות מפתח צמצם של F1.8 לעומת F2.2 ב-G3. גם הצבעים שהמצלמה מוציאה עזים יותר. כמו כן, מלבד מצב צילום אוטומטי או מצב צילום של סצינות קבועות, ב-LG הוסיפו מצב ידני, המאפשר קביעת מהירות הצמצם. כך שממש ניתן לצלם תנועת אור, כאשר מזיזים מנורה באוויר, דבר שבדרך כלל ניתן לבצע רק עם מצלמות מקצועיות.

ניתן גם לשמור את התמונות בפורמט RAW (קובץ גולמי שלא עבר עיבוד) ולא רק ב-JPEG. החיישן הוא בעל 16 מגה פיקסל. המצלמה הקדמית מגיעה עם חיישן 8 מגה פיקסל. בעוד שבדגם הקודם היה אפשר להפעיל את צילום הסלפי באמצעות הנפת היד באוויר, ב-G4 גם ניתן גם לבצע צילום של 4 תמונות סלפי במרחב זמן קצר.

תחרות להיות הראשונים

בין הראשונים להשתמש ב-G4 יהיו 4,000 נסיינים מסביב לעולם, אשר יקבלו את הסמארטפון כחלק מקמפיין של LG. מתוכם יהיו גם 40 ישראליים (כ-10 מובילי דעת קהל ועוד כ-30 מהקהל הרחב). לטובת כך הקימה LG ישראל אתר ייעודי, בו הציבור יהיה מוזמן להירשם בכדי להיות חלק מהפרויקט. ההרשמה תהיה פתוחה לקהל הרחב עד ל-17 במאי.

40 הנסיינים שיבחרו יקבלו לידיהם את המכשיר ויהיה עליהם לשתף בחוויית המשתמש שלהם. כמו כן, הם יצטרכו לעמוד ב-3 משימות שונות שהגדירה החברה. בתום 3 שבועות של פעילות תפרסם החברה את שמות 20 הנסיינים אשר יזכו לשמור את הסמארטפון במתנה.