עוד מועדון פאר לפורטפוליו החסויות של אמירייטס בכדורגל האירופי

אחרי ארסנל, מילאן, ריאל ומדריד ופ.ס.ז' - חברת התעופה הוסיפה גם את בנפיקה ליסבון למעגל הקבוצות הבכירות שמקבלות ממנה ספונסרשיפ

בנפיקה ליסבון / צלם: רויטרס
בנפיקה ליסבון / צלם: רויטרס

אמירייטס, חברת התעופה הלאומית של דובאי - ממשיכה להרחיב את פורטפוליו החסויות הנרחב שלה בכדורגל האירופי: חתמה על הסכם חסות לשלוש שנים (עד סוף עונת 2017/18) עם קבוצת הפאר הפורטוגלית בנפיקה ליסבון. העסקה נחתמה בשבוע בו הבטיחה בנפיקה זכייה באליפות ה-34 בתולדותיה.

במקביל, הודיעה אמירייטס כי בשנה הבאה תוסיף טיסה יומית שנייה אל ליסבון. אמירייטס החלה להוציא טיסות יומיות אל הבירה הפורטוגלית בקיץ 2012, בקו מצליח בו עברו מאז כחצי מיליון נוסעים.

אמירייטס ממשיכה לנהל מגעים מול ההתאחדות האנגלית על רכישת החסות השמית של מפעל הגביע האנגלי בתמורה ל-30 מיליון ליש"ט לשלוש שנים. הפורטפוליו של החברה בקבוצות הבכירות בכדורגל האירופי כולל כבר את ריאל מדריד (ספרד), פ.ס.ז' (צרפת), מילאן (איטליה) וארסנל (אנגליה).

על-פי מחקר שערכה חברת הייעוץ REPUCOM, בעונת המשחקים הנוכחית (2014/15) משקיעות חברות מאיחוד האמירויות, בשש הליגות העליונות של אנגליה, גרמניה, איטליה, ספרד, צרפת והולנד - סך של 163 מיליון דולר בהענקת חסויות חולצה - יותר מכל מדינה אחרת בעולם. הנתונים כוללים גם את החסויות שמעניקות המתחרות של אמירייטס ברחבי המפרץ הפרסי - אתיחאד (נותנת החסות הראשית של מנצ'סטר סיטי) וקטאר איירווייז (ברצלונה).