תוכנית בידור של ארמוזה זכתה לרייטינג גבוה ב-NBC בארה"ב

הפורמט "I Can Do That" טרם שודר בישראל, אך נמכר לשידור ליותר מ-15 מדינות, בהן ספרד, ברזיל, פורטוגל, פינלנד, מקסיקו ורוסיה

I Can Do That / צילום: יחצ
I Can Do That / צילום: יחצ

תוכנית הבידור "I Can Do That", המבוססת על פורמט שפיתחה חברת ארמוזה פורמטס הישראלית, הושקה שלשום (ג') ברשת NBC האמריקאית ומשכה למסך 6.5 מיליון צופים - נתון גבוה מהצפייה ברשתות מתחרות, באותה רצועה.

עם זאת, תוכנית הבידור לא הובילה את ערב הצפייה, שנשלט על-ידי תוכנית הכשרונות הפופולרית "America Got Talent".

בחודש מארס האחרון דיווחה רשת NBC על רכישת 6 פרקים של הפורמט של ארמוזה פורמטס, ועל שיבוצה ביום השידור המוביל בלוח משדרי קיץ 2015 - יום שלישי בשעה 22:00 בלילה.

הפורמט טרם שודר בישראל, אך נמכר לשידור ליותר מ-15 טריטוריות, בהן ספרד, ברזיל, פורטוגל, פינלנד, מקסיקו ורוסיה. באיטליה נמכרה התוכנית לערוץ RAI 1, ושם היא הובילה את טבלאות הצפייה לכל אורך עונת שידוריו.

אבי ארמוזה, מנכ"ל ארמוזה פורמטס, מסר כי "זהו יום מרגש עבורנו. לא בכל יום מושקת תוכנית טלוויזיה ישראלית בפריים-טיים בבארה"ב שזוכה לנתוני צפייה כאלה. הפורמט 'ICDT' כשמו כן הוא, מוכיח כל פעם מחדש שהשמיים הם הגבול. מרגש לראות איך שיאי הרייטינג שלו עולים מטריטוריה לטריטוריה, משידור לשידור, והקסם שלו ממשיך לעבוד. אנחנו גאים שענקית שידור אמריקאית כמו NBC נתנה בו אמון".

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא נתח שוק וצרכנות?
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
צרו איתנו קשר *5988