"גלובס" יטמיע את מערכת טאבולה באתר האינטרנט של העיתון

שיתוף-הפעולה יאפשר לגולשים באתר "גלובס" למקד את צריכת התוכן שלהם, היות שהמערכת "לומדת" את הגולש ומציעה לו תכנים שלא ידע על קיומם, בהתאמה אישית

עיתון "גלובס" ומערכת טאבולה יחלו בשותפות ארוכת-טווח, שתציע לגולשי האתר המלצות תוכן מקומי, שיוטמעו בכתבות השונות העולות לאתר האינטרנט של העיתון.

שיתוף-הפעולה יאפשר לגולשים באתר "גלובס" למקד את צריכת התוכן שלהם, היות שהמערכת "לומדת" את הגולש ומציעה לו תכנים חדשים שלא ידע על קיומם, בהתאמה אישית.

איתן מדמון, מנכ"ל "גלובס", מסר: "עיתון 'גלובס' שואף להוביל תמיד את חוד החנית של החדשנות, ובתוך כך פועל בכדי לאפשר לקוראיו לצרוך תכנים רלוונטיים מעולמות תוכן רחבים. באמצעות שיתוף-הפעולה עם טאבולה אנו מציעים לגולשי אתר 'גלובס' לצרוך תוכן מותאם אישית באופן דינמי, ובכך לשפר את חוויית הגלישה שלהם. אנחנו שמחים על שיתוף-הפעולה ובטוחים שגולשי האתר ייהנו ממנו".

אדם סינגולדה, מייסד ומנכ"ל טאבולה, אמר: "אנו שמחים להמשיך את התרחבותנו בישראל ונרגשים לשתף פעולה עם אתר 'גלובס'. שיתוף-הפעולה הזה מצביע על המשך נחישותנו לחבור לאתרי התוכן המובילים בארץ ולעבוד יחד על הגדלת מספר המבקרים וייצור הכנסות מעבר לבאנר. הפלטפורמה של טאבולה תאפשר לקהילת המשתמשים של 'גלובס' לשפר את חוויית התכנים שהיא צורכת באתר ולגלות תכנים שיאהבו אך לא ידעו על קיומם".

טאבולה היא פלטפורמת המלצות התוכן המובילה בעולם. החברה מספקת 200 מיליארד המלצות תוכן ל-550 מיליון משתמשים בכל חודש, באתרי התוכן הגדולים בעולם, ובהם USA Today, The Weather Channel, NBC, Atlantic ו-Fox Sports.