צפו בתמונות: מאזדה 2 החדשה הושקה בישראל

תוצע בגרסאות האצ'בק וסדאן (דמיו) עם רמות אבזור חריגות לפלח ומחירים של החל מ-100 אלף להאצ'בק והחל מ-112 לסדאן

חברת דלק רכב השיקה היום (ד') את הדור החדש של סדרת המאזדה 2 בישראל. זוהי מכונית חדשה לגמרי שניצבת על בסיס גלגלים באורך 2.57 מ' - תוספת של כמעט 10 סנטימטרים לעומת הדגם היוצא - והיא תשווק בישראל בשתי גרסאות מרכב: האצ'בק וסדאן, שתקרא "דמיו". גרסת הסדאן נמתחת לאורך של 4.32 מ' ויש לא תא מטען בנפח 414 ליטר.

שני הדגמים מצוידים במנוע 1.5 ליטר חדש בהספק 11 כ"ס ובתיבת הילוכים אוטומטית בת 6 מהירויות. החידוש המרכזי הוא רמה גבוהה מאד של אבזור תקני וטכנולוגיה ביחס למקובל בפלח המחיר.

כבר בדגמי הביניים (דינמיק) של ההאצ'בק, שעולים כ-106 אלף שקל, כולל האבזור מסך מולטימדיה מקורי גדול עם התאמה מלאה לעברית, בקרת אקלים מפוצלת ,מצלמת רוורס, חישוקים קלים, ומערכות בטיחות כגון התרעה על סטיה מהנתיב ומערכת מניעת תאונות עירונית.

הגרסאות הבכירות מצוידות גם בפריטים כמו תאורת LED, מסך תצוגה עילי, חישוקי 16 אינץ', ריפוד עור ומערכות בטיחות מתקדמות נוספות. גרסת הדמיו תוצע ברמות גימור מקבילות, כולל ריפוד עוד ואבזור בטיחותי מקיף בגרסה הבכירה. טווח המחירים נע בין כ-100 ל-114.5 אלף שקל לגרסת ההאצ'בק ובין כ-112 ל-120 אלף שקל לגרסת הדמיו.
במקביל הציגה דלק רכב את מתיחות הפנים של סדרת ה-6 וה-CX5, שכוללות שינויים חיצוניים קלים, שדרוג אבזור שכולל בין השאר מערכת מולטימדיה חדשה, תוספת של כוח למנוע ה-2 ליטר (10 כוחות סוס) וה-2.5 ליטר ועוד. המחירים לא השתנו. החברה טרם מסרה פרטים על מועד הגעתו של הג'יפון האסטרטגי החדש CX-3, שהגעתו לארץ מתעכבת עקב עודף ביקוש גלובאלי אצל היצרן. הכלי לא יגיע לארץ ב-2015.