הוט מובייל שלחה ללקוח מכתבים מעו"ד על חוב של 2 שקלים

הלקוח, שביטל 5 קווי סלולר בהוט מובייל, קיבל מכתב דרישת חוב בסך 30 אגורות ועוד מכתב על 1.7 שקלים ■ הלקוח: "אני מרגיש חסר אונים, לא יודע אם לצחוק או לבכות" ■ הוט מובייל: המכתבים נשלחו בטעות

לקוח הוט מובייל שהיו לו 5 קווי סלולר בחברה עזב את החברה בטענות לשירות לקוי וגרוע מצידה, ובטענה כי חויב חיובים מופרכים על שימוש בחו"ל. לדבריו, כשביקש לדעת על מה חויב, הוא נתקל בסירוב מצד החברה, שדרשה ממנו להמציא צו בית משפט.

בנוסף, הלקוח קיבל מעורכי הדין של הוט מובייל שני מכתבים עם דרישות לתשלום חוב - האחד על 30 אגורות (!) והשני על 1.72 שקלים (שקל אחד ו-72 אגורות). במכתב עורכי הדין של הוט "איימו" על הלקוח כי אם לא ישלם את החוב תוך 7 ימים - החברה תפתח נגדו בהליכים משפטיים לגביית החוב, "דבר אשר יכול לגרום להוצאות נוספות" (ראו צילום המכתבים למטה).

לטענת הלקוח, זמן קצר לאחר שביקש לעזוב את הוט מובייל, הוא קיבל דרישת תשלום בסך כ-300 שקל על יתרת חוב, ושילם אותם בהעברה בנקאית. לטענתו, שליחת שני מכתבים מעורך דין על חוב של 2 שקלים במצטבר - "זו כבר שיטה נלוזה להלך אימים על הלקוחות".

בשיחה עם "גלובס" היום אמר הלקוח: "אני מרגיש חסר אונים נגד חברות התקשורת ועורכי הדין שלהן, ממש כחומר ביד המערכות. זה הפך להיות מגעיל, אני לא יודע אם לצחוק או לבכות. אני רק יכול להגיד קיבינימט, בוא נעזוב את הארץ. לא בשבילי, אני כבר בן 60 - בשביל הילדים שלי, שהם לא יצטרכו לספוג השפלות כאלה. אם לא נשנה את ההתנהלות הזו של חברות התקשורת אבל לא רק הן - שיטת המצליח הזו לא תיגמר".

מהוט מובייל נמסר: "הלקוח ביטל את אמצעי התשלום באופן חד-צדדי, לאחר שצבר יתרת חוב בגין שירותי חו"ל. גם היום יש לו עדיין יתרת חוב לחברה. ללקוח נשלחו כמה מכתבים קודם להליך המשפטי בגין החוב, מהם בחר להתעלם. לא ברורה טענתו על שירות לא הולם או על הימנעות מצד החברה למסור פרטים - ואין לה על מה שתתבסס. באשר למכתבים שנשלחו מטעם משרד עורכי הדין לאחר פירעון החוב - יסודם בטעות, והם נבדקים".

יגאל בלכר
 יגאל בלכר