צפו: פטנט חדש הפך ללהיט בין-לילה - ולא קשה להבין למה

חברה צרפתית קטנה פיתחה מוצר שימושי ביותר שזוכה להתעניינות גוברת ברשת: פיתוח חדש בשם On Wheelz שהופך את הנעליים שלכם לאמצעי תחבורה עירוני

הגלגליות קיימות בעולמנו מתחילת המאה ה-18 ומאז הן זכו לשלל פיתוחים ושדרוגים שנועדו בעיקר להגברת המהירות ושיפור ההחלקה. פיתוח חדש בשם On Wheelz מציע חווית החלקה פשוטה ויומיומית הרבה יותר.

מדובר בגלגלים עם משטח דריכה, שפועלים על אותו העיקרון של פדלים לאופניים שננעלים על כף הרגל. ה-On Wheelz, שפותחו על-ידי הסטארט-אפ הצרפתי Flaneurz, נועדו לשימוש עם נעליים רגילות עליהן מורכבת מערכת נעילה לכף-הרגל ולעקב אותה ניתן לחבר ולנתק בלחיצת כפתור ממשטח הדריכה של הגלגליות.

למרות מחירן הגבוה יחסית, הגלגליות הנשלפות האלה זכו להצלחה רבה באתר גיוס ההמונים קיקסטארטר, כשנכון לכתיבת שורות אלה הן גייסו כ-70 אלף אירו, מעל היעד הראשוני של 30 אלף אירו.

אם אתם רוצים לחבר גלגליות לנעליים הרגילות שלכם, כל שעליכם לעשות הוא לשלוח זוג נעליים לחברה בתוספת של 360 דולר, והיא כבר תשלח אליכם את הנעליים המשודרגות ביחד עם הגלגליות.

לחילופין, תוכלו להזמין את הנעליים של החברה ביחד עם הגלגליות תמורת 380 דולר. בשני המקרים, הגלגליות ישלחו אליכם במהלך אוקטובר 2015.