מתחם מסחרי יוקם בגבעת שמואל ב-200 מיליון שקל

המתחם בפינת הרחובות עוזי חיטמן והנשיא בשטח של כ-10 דונם שיקים היהלומן שלמה ברונר יכלול מרכז בילוי ופנאי עם מסעדות, בתי קפה ורשתות אופנה, וכן משרדים

קניות, קניון / צילום: שאטרסטוק
קניות, קניון / צילום: שאטרסטוק

היהלומן ואיש העסקים שלמה ברונר יקים בקרוב מתחם מסחרי גדול בגבעת שמואל, בעלות כוללת של כ-200 מיליון שקל. המתחם, שמשתרע על שטח של כ-10 דונם בפינת הרחובות עוזי חיטמן והנשיא, יכלול קניון דו קומתי סגור בשטח של 15 אלף מ"ר, ומעליו מגדל משרדים בן 6 קומות בשטח של 6,000 מ"ר. בנוסף, יוקם חניון תת קרקעי בן שלוש קומות מתחת למרכז המסחרי.

גורמים בשוק הנדל"ן מעריכים כי עלות הקמת הקניון, המגדל והחניונים באזור מגיעה ל-150-180 מיליון שקל, וזאת ללא הקרקע הפרטית שאותה רכש היזם, לפי ההערכה, תמורת כ-40 מיליון שקל נוספים.

בימים אלה מנהל ברונר, בעליה של חברת זילי נכסים, משא ומתן חשאי עם שוכרים פוטנציאליים באשר לשכירת משרדים וחנויות במגדל ובקניון. את המשא ומתן מנהלת עבורו חברת רושו הנדסה ויזמות, המלווה פרויקטים להקמת נדל"ן מניב.

המתחם יכלול מרכז בילוי ופנאי עם מסעדות, בתי קפה ורשתות אופנה, וכן משרדים. עוד לדברי הגורם, קומות המשרדים יושכרו כמקשה אחת, כלומר קומה שלמה בכל חוזה שכירות. עבודות הדיפון והחפירה במקום כבר החלו, ובשבועות הקרובים צפוי להסתיים הליך קבלת היתרי הבנייה. מועד הסיום המשוער לפרויקט הוא 2018.