נוחתת בפסגה: הפרסומת של אל-על בראש מדד האהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לתפוזינה ממוקמת בראש מדד הזכורות זה השבוע השני ברציפות

בראש טבלת הפרסומות האהובות ביותר מדורגת השבוע הפרסומת של חברת התעופה אל-על באמצעות משרד הפרסום מקאן. בפרסומת נראה מטוס אל-על ביעדים שונים בצפון אמריקה, ובכל פעם הוא "נוחת" במקום לא קונבנציונלי אחר: בפארק, ליד מפל, על המדרכה ועוד. שיעורי האהדה לפרסומת זהים לממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 23.1%.

בראש טבלת הפרסומות הזכורות ביותר מדורגת הפרסומת של המשקה תפוזינה, באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן IPG - זה השבוע השני ברציפות. בפרסומת נראית דוגמנית שמוכרת תפוזינה לבחור שמגיע לקיוסק. שיעורי הזכירה לפרסומת גבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, העומד על 10.3%.

איציק השקו, סמנכ"ל קבוצת גיאוקרטוגרפיה, מציין השבוע את שתי הפרסומות הזכורות ביותר, תפוזינה ופריגת; שתיהן מעולם המיצים, ככל הנראה בשל עונת הקיץ שנפתחה השבוע. את הפרסומת לפריגת, אגב, יצר משרד באומן-בר-ריבנאי, שהכניס לדירוג 3 פרסומות.

הקמפיין של רכבת ישראל הוא קמפיין הפרסומות המושקע ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הקמפיינים, הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון, עם סך השקעה של 1.4 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום). קמפיין הפרסומות המושקע ביותר בשבוע שעבר היה של ספרייט, עם סך השקעה נמוך יותר של מיליון דולר.

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע גדול ממספרן בשבוע שעבר, ועומד על 540 (לעומת 491 בתקופה הקודמת).

סך התקציבים שהושקעו השבוע בקמפיינים הפרסומיים גבוה מזה שהושקע בשבוע שעבר, ועומד על כ-50 מיליון דולר (לעומת כ-42.3 מיליון דולר שהושקעו בתקופה הקודמת).

אהובות
 אהובות