הג'וב החדש של יעקב מימרן: דירקטור ב"הזדמנות ישראלית"

יחד עם מימרן הצטרפו לדירקטוריון השותפות יהודה סבן, לשעבר סמנכ"ל כלכלה ורגולציה בדלק קידוחים ואבנר חיפושי נפט, ומורן צור, לשעבר מנהלת קשרי המשקיעים בשותפויות דלק קידוחים ואבנר חיפושי נפט

יעקב מימרן / צלם: אוריה תדמור
יעקב מימרן / צלם: אוריה תדמור

שותפות חיפושי הגז והנפט הזדמנות ישראלית מחזקת את דירקטוריון החברה. האסיפה הכללית של השותפות החליטה לצרף שלושה דח"צים לדירקטוריון השותפות: ד"ר יעקב מימרן, יהודה סבן ומורן צור.

ד"ר יעקב מימרן, מומחה בגיאולוגיה, כיהן בעבר כממונה על ענייני הנפט במשרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים. בנוסף כיהן כמנהל המכון הגיאולוגי לישראל, מנהל מינהל אוצרות הטבע במשרד התשתיות הלאומיות האנרגיה והמים וכמפקח על המכרות במשרד התשתיות הלאומיות, האנרגיה והמים.

יהודה סבן כיהן בעבר כסמנכ"ל הכלכלה והרגולציה בדלק קידוחים ואבנר חיפושי נפט. בנוסף כיהן כרפרנט בתחום האנרגיה, מנהל תחום תקציב ומאקרו ומנהל תחום תקשורת ותיירות במשרד האוצר. לסבן תואר שני במנהל עסקים עם התמחות במימון מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

מורן צור, בעלת מומחיות חשבונאית ופיננסית, ניהלה בעבר את קשרי המשקיעים של שותפויות דלק קידוחים ואבנר חיפושי נפט. לצור תואר שני במנהל עסקים מהמכללה למנהל.

"הזדמנות ישראלית" מחזיקה כיום ב-41.5% מרשיון "עוז" המשתרע על שטח בגודל של כ-400,000 דונם, במרחק של 50 ק"מ מול חופי תל אביב. בנוסף, השותפות מחזיקה ב-25% מבקשה לרישיון חדש בשם "חתרורים" המשתרע על שטח של כ 70 קמ"ר באזור ים המלח; 16% מרישיונות החיפוש "פלאג'יק" (לאחר קבלת אישור הממונה להעברה), הכוללים בין היתר את רישיון "ישי" אשר מבנה "אפרודיטה" שנמצא ברובו בבלוק 12 הקפריסאי גולש אליו, וכן ב-10% משני רישיונות ימיים נוספים, "רועי ו"נטע", בשטח ההיתר הימי "גל", על פני שטח כולל של כ-800,000 דונם כ-150 ק"מ מערבית לחופי ישראל.

רוני הלמן, יו"ר דירקטוריון הזדמנות ישראלית: "השינויים שעוברים בימים אלו על משק הגז הישראלי מהווים פוטנציאל ממשי והזדמנות להרחבת פעילותה של 'הזדמנות ישראלית'. אנו בטוחים כי הצטרפותם של שלושת המומחים בתחום תסייע רבות להתפתחות השותפות ולהגשמת יעדיה".