חזי בצלאל לא מוצא מנכ"ל למיזם הסלולר שהוא מקים

בצלאל הציע למנכ"ל משרד התקשורת לשעבר אבי ברגר לנהל פעילות הסלולר החדשה, אך ברגר הבהיר שלא יוכל להצטרף בשל תקופת הצינון שחלה עליו כעובד מדינה ■ בצלאל נפגש והציע למנהלים רבים את תפקיד ניהול המיזם, ועד כה טרם מצא מישהו שיביא לו ערך מוסף

חזי בצלאל / צילום: יוסי כהן
חזי בצלאל / צילום: יוסי כהן

איש העסקים חזי בצלאל, הבעלים של חברת018 אקספון, הציע לאבי ברגר, מנכ"ל משרד התקשורת לשעבר, לנהל את פעילות הסלולר החדשה שהוא מתכוון להקים. ברגר דחה את ההצעה על הסף בשל הצינון שמוטל עליו כמנכ"ל פורש שמונע ממנו תפקידים בקרב חברות שעליהן פיקח.

ההצעה לברגר הגיעה זמן קצר יחסית לאחר שסיים את עבודתו במשרד התקשורת. מקורות בשוק התקשורת מספרים שבצלאל מראיין ונפגש עם מנהלים רבים להם הציע את תפקיד ניהול המיזם, ועד כה טרם מצא את מי שרצה לתפקיד. ככל הידוע, בצלאל מחפש דמות שיכולה לסייע לו לא רק בהיבט המקצועי של ניהול האופרציה, אלא מישהו שמסוגל להביא לו ערך מוסף בשוק התקשורת בדמות של קשרים במערכת הבנקאית וכו'.

סביב בצלאל ותוכניותיו שורר ערפל וקשה להבין מפעולותיו עד כה מה הוא מתכנן לעשות. מצד אחד הוא ממשיך ומראיין אנשים לתפקיד המנכ"ל, הפקיד את הערבות הנדרשת בהיקף של 90 מיליון שקל במשרד התקשורת, אך מנגד לא השלים עדיין את המו"מ לבחירת מפעיל ותיק שאיתו יפעיל רשת משותפת, למרות שאמר שיעשה זאת עוד באפריל.

יוסי אופיר, שכיהן כסמנכ"ל בפלאפון, שעובד עם בצלאל בעניין המיזם, ממשיך ללוות אותו מבחינה מקצועית.