תקציב TLV Fashion Mall של גינדי יוצא למכרז

הקניון צפוי להיפתח בתחילת 2016 ■ בשלב זה לא נוקבים בגינדי בהיקף תקציב הפרסום, אך עפ"י ההערכות מדובר בהיקף לא קטן

גינדי השקעות נערכת להשקת קניון האופנה שהיא בונה: ל"גלובס" נודע כי הקבוצה עורכת מכרז על תקציב הפרסום של קניון TLV Fashion Mall, שהקבוצה מתעתדת להשיק ברבעון הראשון של 2016.

עוד נודע כי נערכה פנייה להשתתף במכרז אל חלק ממשרדי הפרסום הגדולים, ובהם מקאן תל-אביב, באומן-בר-ריבנאי, אדלר-חומסקי ו-y&r ישראל.

רק בתום פגישות ההיכרות יתברר מי מהמשרדים מתכוון להתמודד על התקציב. אמנם בשלב זה לא נוקבים בגינדי בהיקף התקציב שתשקיע הקבוצה בפרסום, אך על-פי ההערכות מדובר בהיקף לא קטן, כראוי לפרויקט שאפתני מסוג זה.

קניון TLV Fashion Mall, הממוקם במתחם גינדי תל-אביב, יכלול שטחי מסחר בהיקף של כ-33,000 מ"ר וכ-250 חנויות, הכוללות רשתות מותגי אופנה בינלאומיים - עבור חלקם תהיה זאת חנות ראשונה בארץ, וזאת לצד מותגי אופנה ומקומיים. על-פי ההערכות היזמים, צפויים לפקוד את הקניון 40 אלף איש ביום.

עד לפני מספר שנים לא עוררו תקציבי הנדל"ן עניין רב בקרב משרדי הפרסום הגדולים, שכן לרוב מדובר היה בתקציבים מינוריים מבחינת היקפים, שלא נדרשה עבורם יכולת קריאייטיבית יוצאת דופן. לכן, חלק ניכר מהתקציבים התנהלו במשרדים שנחשבו למתמחים.

בשנים האחרונות חל מהפך בכל הקשור בפרסום פרויקטים של נדל"ן. התחום עבר שינוי, והחלו להיעשות בו השקעות הולכות וגדלות. כך למשל, רק בקמפיין לפרויקט "שרונה", שיצר עבור גינדי החזקות שמעוני-פינקלשטיין-ברקי, הושקעו יותר מ-1.5 מיליון דולר.

בימים אלה מפרסמת גינדי השקעות חלק אחר של הפרויקט שיכלול את קניון TLV Fashion Mall - מגדלי LOVE. הקמפיין עולה באמצעות ראובני-פרידן, שזכה בתקציב לפני מספר חודשים לאחר שהתמודד במכרז מול משרדים כגון אדלר-חומסקי ובאומן-בר-ריבנאי, כמו גם מול משרדו של הפרסומאי יריב טוויג שביצע בעבר מספר פרויקטים עבור גינדי השקעות.