רומן קצר: הדס ליבר פורשת מפרסום בריקמן

ליבר, שהצטרפה למשרד על טיקט מוביל קריאטיבי, אמורה הייתה להפוך לשותפה ולהחזיק עד 10% מהמניות ■ היא החליפה בתפקיד את יותם שרון, שהחזיק בתפקיד במשך כ-7 שנים

חודשים ספורים בלבד אחרי ההבטחה "ליצור טיל קריאייטיב שיעיף אותנו לשמים", הרומן בין משרד הפרסום בריקמן לאשת הקריאייטיב הדס ליבר מסתיים.

ליבר, שהצטרפה למשרד על טיקט מוביל קריאטיבי, אמורה הייתה להפוך לשותפה ולהחזיק עד 10% מהמניות. היא החליפה בתפקיד את יותם שרון, שהחזיק בתפקיד במשך כ-7 שנים.

ליבר היא חלק מענף הפרסום כבר 15 שנה אך רק בתפקידה האחרון ב-JWT היא קיבלה בפועל את מושכות הובלת הקריאייטיב. מצד אחד היו לכך תוצאות טובות, בהן זכייה בינלאומית של צוות המשרד בראשותה ב-Cannes Chimera - קטגוריה בפסטיבל קאן המנוהלת בשיתוף הקרן של ביל ומלינדה גייטס, שבה מתבקשים משרדי פרסום להציג פתרונות קריאטיביים לבעיות חברתיות.

מנגד, "הרומן" עם המשרד הסתיים בהאשמות הדדיות של ליבר והמנכ"ל יורם דמבינסקי, האשמות הנידונות בימים אלה בבתי משפט. בין היתר טען דמבינסקי כי ליבר פעלה להזיק לו בקרב הלקוחות ובעלי המניות הבינלאומיים של המשרד ושהפנתה חלק ניכר ממרצה לקדם את עצמה בתחרויות בינלאומיות.

בריקמן הוא אחד מהמשרדים הוותיקים בענף, שהוקם לפני כ-25 שנה על-ידי גדעון וטל בריקמן.

כפי שנחשף ב"גלובס", באמצע 2011 ביצע המשרד מהלך אסטרטגי ומכר 25% ממניותיו לקבוצת אדלר-חומסקי.