הרשת החברתית: עמותת אקי"ם קיבלה את "אות האפקטיביות"

וגם: גיא בלושינסקי, מייסד ומנכ"ל קבוצת G Group, חגג יום הולדת 50 במסיבת הפתעה

נאוה ברק וישראל אליהו / צילום: נתי חדד
נאוה ברק וישראל אליהו / צילום: נתי חדד

בונים עתיד ביחד

"כל ילד צריך מבוגר שיאמין בו וכל מבוגר צריך ילד שיאמין בו. לשמחתי איקאה הייתה המבוגר שהאמין בנו, בחזון של אק"ים". כך אמר האלוף במיל' וחבר הכנסת לשעבר, עמי איילון, יו"ר עמותת אקי"ם, שקיבלה בסוף השבוע (ו'), יחד עם חברת הרהיטים השבדית, את אות האפקטיביות להשקעה תאגידית של פירמת רואי החשבון BDO זיו-האפט בשיתוף חברת מידות.

האירוע התקיים בכנס שנערך בסינטק תל-אביב, תחת הכותרת "אפקטיביות במגזר השלישי", בהשתתפות מאות נציגי עמותות התנדבותיות.

ישראל אליהו, יו"ר מגדל שוקי הון, סיפר כי "אמו של ביל גייטס אמרה לו - למי שיש הרבה כסף צריכה להיות אחריות גדולה. לי יש כסף, ולכן אני חושב שצריך לתרום".

רביב דרוקר, הפרשן הפוליטי של ערוץ 10, הרצה על שימוש אפקטיבי בתקשורת ככלי לשינוי חברתי, ופתח דבריו בהתחייבות שלא לומר מילה על נתניהו.

בין המשתתפים והאורחים בכנס: ד"ר רונית גנדיר, מנכ"לית קרן גנדיר; ערן וינטרוב, מנכ"ל ארגון לתת, מוריה לוי, מנכ"לית ROM; גיא בייגל, יו"ר מידות, רו"ח אורנה גרדמן, יו"רית פורום המלכ"רים של BDO זיו-האפט; רו"ח יואל טולדנו, שותף ב-BDO זיו-האפט; רו"ח אבי פרקש, שותף בפירמה ומרכז הוועדה המקצועית לענייני מלכ"רים; נאוה ברק, נשיאת עמותת על"ם; אורני פטרושקה, ומאיר שמגר, נשיא בית המשפט העליון בדימוס.

נאוה ברק וישראל אליהו / צילום: נתי חדד
 נאוה ברק וישראל אליהו / צילום: נתי חדד

יובל של בנייה

גיא בלושינסקי, מייסד ומנכ"ל קבוצת G Group, ציין בסוף השבוע את יום הולדתו ה-50 ביומיים של חגיגות, בסדר גודל הוליוודי כמעט. האירוע המרכזי התקיים ביום ה' בערב, במסיבה שארגנה רעייתו, דנה בלושינסקי במלון אל-ים שבחוף פולג, בהפקתה של אירית רחמים, שהגיעה לאירוע יחד עם בן זוגה, איש העסקים עמוס לוזון.

המסיבה תוכננה כמסיבת הפתעה, אך חתן השמחה "עלה" על ההכנות.

כך או כך, בלושינסקי שמח עם מאות האורחים, ביניהם: צביקה ויוסי ויליגר; עפרה שמלצר; יוסי אברהמי; אבי בניהו; ארז אלוביץ; עופר גלזר; רוית אסף; רוני מאנה, ואחרים.

כ-200 אורחים נשארו ללון במלון והשתתפו למחרת במסיבת בריכה במקום.

דנה וגיא בלושינסקי / צילום: סיגל שילמן איילנד
 דנה וגיא בלושינסקי / צילום: סיגל שילמן איילנד

אומרים כן לזקן

עמותת מטב חנכה בשבוע שעבר מרכז יום בירושלים למען קשישים. זהו הסניף ה-12 של העמותה, ולטקס הפתיחה הגיעו ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים; עוזי דיין, יו"ר מפעל הפיס; פרופ' שלמה מור-יוסף, מנכ"ל המוסד לביטוח לאומי; יוהנה ארביב, נשיאת קרן ירושלים; עו"ד איציק סבטו, מנהל אגף הקרנות במוסד לביטוח לאומי; עמי ברגמן, יו"ר הוועד המנהל של עמותת מטב, שהדגיש בדבריו את חשיבות שיתופי-הפעולה בין ארגונים בקהילה לטובת שירות איכותי לקשיש החי בה.

ליאור שטרסברג, מנכ"ל עמותת מטב, בירך את ענת פלדמן, מנהלת מרכז היום החדש, את מזל גולדשטיין, מנהלת מרחב ירושלים בעמותה ואת עפרה ברגר, מנהלת תחום מרכזי יום.

מאסטרים בשרונה

עונה נוספת של ריאליטי הבישול המצליח "מאסטר שף", החמישית במספר, יצאה לדרך, ולרגל סגירת הנבחרת החדשה, התארחו בשבוע שעבר חברי הנבחרת והשופטים במסעדת השף "JAJO" של שני ועובד זיתוני.

למסעדה, שבנויה במרתף טמפלרי עתיק, הגיעו המפיק אסף גיל, הבעלים של גיל הפקות; אפרת צור-פורת, סמנכ"לית שיווק באיקאה; איריס ברץ, מנכ"לית שרונה; עדו דביר, סמנכ"ל שיווק בהראל; סוכן השחקנים שכבר זכה לדמות פיקטיבית בצלמו ב"ארץ נהדרת", בועז בן-ציון, רן תלם, סמנכ"ל תוכן בקשת; טלי גורן, סמנכ"לית התקשורת והרגולציה בזכיינית ערוץ 2 קשת; ואחרים.

טלי גורן ומיכל אנסקי / צילום: לם וליץ סטודיו
 טלי גורן ומיכל אנסקי / צילום: לם וליץ סטודיו

יוצאת לאור

לאמריקאים יש את קייטלין ג'אנר, שהתפרסמה עוד בשמה ובזהותה הקודמים כברוס ג'אנר, שזכתה לחיזוקים רבים על הכרזתה על הפיכתה לאישה. ובישראל, פוסט מרגש שעלה היום (א') בפייסבוק מציג את אור אלוני, לשעבר ליאור אלוני, דובר חברת התעופה הבריטית איזי ג'ט בישראל, המדברר גם את שגרירויות שבדיה וסלובניה בישראל. אלוני חשפה היום כי עברה לפני מספר ימים ניתוח לשינוי מין, בצירוף תמונה של האני החדש שלה. אלוני כותבת: "את חופשיה עכשיו אחרי כל השנים שניסית להסתיר. עשיתי כל שביכולתי להעלים אותך, אבל את עדיין היית שם, המתנת לשעתך שתגיע. כאדם היחיד שידע על הגהנום שעברת, ידעתי שאת ראויה לחיים הטובים שהעולם הזה מציע. אני אומר שלום עכשיו. תהיי עצמך ותשני את העולם. מעולם לא הודיתי בכך בעבר אבל היום אני לחלוטין מאמינה בזה. חברים יקרים אני רוצה להציג בפניכם את אור. אני בטוחה שיהיה לכם הרבה מה לומר על זה".

בשיחה עם "גלובס" מבנגקוק, סיפרה אלוני כי היא תמשיך בעבודתה, וכי זכתה לפרגון ותמיכה מהחברות ומהגופים אתם היא עובדת.

15 שנים של שיתוף-פעולה

בשבוע שעבר (ד'), נפגשו נציגי האגודה לסוכרת נעורים (סוג 1) ובכירי רשת סופר-פארם, וסיכמו את מבצע ההתרמה השנתי המשותף, במסגרתו גויסו בסניפי הרשת מעל 900,000 שקל לטובת האגודה.

מדי יעקבזון, מנכ"לית העמותה, נפגשה עם ליאון קופלר, הבעלים והמייסד של רשת סופר-פארם, שמכהן גם כנשיא האגודה, עם ניצן לביא, מנכ"ל הרשת, ועם 11 מנהלי הסניפים שהתרימו השנה את הסכום הגבוה ביותר.

לביא סיפר כי זו כבר השנה ה-15 שהרשת מלווה את האגודה, והוא מאמין שעד סוף החודש יצליחו לגייס סכום עגול של מיליון שקל.

ניצן לביא, מדי יעקבזון וליאון קופלר / צילום: מושיק לינדבאום
 ניצן לביא, מדי יעקבזון וליאון קופלר / צילום: מושיק לינדבאום