עלות העסקתה של רחל לוין בגזית גלוב - כ-9 מיליון שקל

בגזית גלוב, שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, מבקשים לאשר ללוין שכר חודשי ברוטו של 225 אלף שקל צמוד למדד, הכולל גם תנאים נוספים ומשקף עלות שכר שנתית של 3.5 מיליון שקל

בעלי המניות של ענקית הנדל"ן המניב גזית גלוב יתכנסו בחודש הבא לאשר את תנאי העסקתה של המנכ"לית החדשה, רחל (רוחה) לוין, הצפויה ליהנות מתגמול שנתי מרשים של כ-9 מיליון שקל.

בגזית גלוב שבשליטת חיים כצמן ודורי סגל, מבקשים לאשר ללוין שכר חודשי ברוטו של 225 אלף שקל צמוד למדד, הכולל גם תנאים נוספים ומשקף עלות שכר שנתית של 3.5 מיליון שקל. בנוסף, לוין צפויה ליהנות ממענק שנתי במזומן בסכום כולל של עד שכר הבסיס השנתי שלה (2.7 מיליון שקל), שיינתן בהתאם ליעדי החברה ולפי שיקול דעת ועדת התגמול והדירקטוריון.

עוד צפויה לוין לקבל עם תחילת תקופת ההעסקה חבילת אופציות בעלות של 8.25 מיליון שקל, המוערכת על ידי גזית גלוב בעלות שנתית של 2.75 מיליון שקל. דירקטוריון החברה ציין בזימון לאסיפה כי "תנאי התגמול תואמים את יכולותיה המקצועיות ואת הידע הרב והניסיון הייחודי שצברה רחל לאורך שנות עבודתה בכלל, ושנות כהונתה בחברות הבנות של החברה בפרט, ואת ערכם להצלחת החברה". עוד צוין כי תנאי התגמול המוצעים ללוין "תואמים את מדיניות התגמול של החברה".

לוין הצטרפה לגזית גלוב לפני כשמונה שנים, ועמדה במשך שש שנים בראש חברת אטריום. בשנה שעברה היא מונתה לסגן יו"ר אטריום, ובאפריל האחרון הודיעה גזית גלוב על מינויה למנכ"לית, במקום רוני סופר.

עלות העסקתה של לוין אשתקד הגיעה ל-11.6 מיליון שקל - סכום שכלל מענק של כ-5 מיליון שקל עבור סיום כהונתה כמנכ"לית אטריום.

באסיפה הקרובה יתבקשו בעלי המניות לאשר גם את מינויו של צבי גורדון, חתנו של בעל השליטה כצמן, לתפקיד סמנכ"ל מיזוגים ורכישות בחברה הבת גזית USA, וזאת בתמורה שנתית המוערכת בקרוב ל-800 אלף שקל. הוא יזכה לשכר שנתי של 130 אלף דולר ומענק שנתי של עד 40% מהשכר השנתי.

ממרוד רוצה עוד חצי מ' ש' בשנה

עוד בענייני שכר, בעלי מניות בחברת מוצרי החשמל תדיראן יתבקשו בחודש הבא לאשר את הסכם הניהול החדש מול בעל השליטה והמנכ"ל משה ממרוד, המבקש לשדרג את התגמולים שיוענקו לו ב-20%.

ההסכם החדש של ממרוד מצמצם את דמי הניהול שלו ומגדיל את המענק. אילו היה ההסכם בתוקף ב-2014, הוא היה מביא את עלות העסקתו השנתית אשתקד ל-3.4 מיליון שקל, לעומת עלות העסקה של 2.9 מיליון שקל על פי הסכם הניהול הקודם.