היזם והאנג'ל ברק רבינוביץ' מצטרף כשותף לקרן ההון סיכון ג'נסיס

רבינוביץ' הקים וניהל מספר חברות גיימינג שנמכרו לענקיות כמו BBC ו-888 וכן השקיע בשורה של סטארט-אפים, כולל Crossrider שנמכרה ב-37 מיליון דולר לטדי שגיא

ברק רבינוביץ' / צילום: איל יצהר
ברק רבינוביץ' / צילום: איל יצהר

קרן ההון סיכון ג'נסיס מתחדשת בשותף חדש וצעיר: היום הודיעה הקרן על הצטרפותו של היזם והאנג'ל ברק רבינוביץ' (37) בספטמבר הקרוב כשותף לצד אדי שלו, אייל קישון, ג'וני סאקס, גארי גנות והדר קריתי.

רבינוביץ', בוגר אוניברסיטת ג'ורג'טאון בוושינגטון ובית הספר למינהל עסקים של הרווארד, התחיל את דרכו כיזם. כך, הקים ב-2007 חברת גיימינג בריטית בשם Amuso, שנמכרה בהמשך לחברת BBC.

ב-2011 עלה לישראל מארה"ב והקים שתי חברות למשחקים חברתיים (Social Gaming). הראשונה שהקים וניהל היא Win, שזכתה להשקעה מצד Bwin.party, שהחודש נמכרה ל-888 ב-1.4 מיליארד דולר.

בנוסף, היה מנכ"ל של חברת Mytopia, שנרכשה בעצמה ב-2010 על-ידי 888 ב-18 מיליון דולר.

רבינוביץ' היה בין המשקיעים בחברת Crossrider הישראלית של היזמים קובי מנחמי ושמואלי אחדות שנמכרה לטדי שגיא ב-2012 תמורת 37 מיליון דולר.

בפורטפוליו ההשקעות שלו אפשר למצוא גם חברות נוספות כמו Bizzabo, ubimo, R2Net ועוד.

רבינוביץ' לקח לאחרונה חלק בהשקה המחודשת של האקסלרטור The Junction שקרן ג'נסיס עומד מאחוריו והיה חלק מצוות המנטורים של תוכנית ההאצה.

איל קישון, מייסד ושותף מנהל של ג'נסיס פרטנרס, אמר על הצטרפותו של רבינוביץ' כי "מדובר על פעיל מוערך בקהילת הסטארט-אפים וההיי-טק הישראלית ובעל קשרים רבים בזירה הבינלאומית. הוא מצטרף בתקופה בה ג'נסיס משלימה את גיוס הקרן חמישית שלה ומבצעת העברת שרביט מסודרת מדור המייסדים, שהקים את ג'נסיס פרטנרס, לדור ההמשך".