אפליקציית WOOOF, הרשת החברתית לכלבים, מתרחבת לרוסיה

האפליקציה מאפשרת בניית פרופיל אישי לכלב; העלאת ושיתוף תמונות בסגנון אינסטגרם; צ'ק-אין אוטומטי בגינות כלבים שכונתיות וקביעת מפגשים בין כלבים, ועוד

יעל ברויטמן / צילום: תמר מצפי
יעל ברויטמן / צילום: תמר מצפי

אפליקציית WOOOF, קהילה ורשת חברתית לבעלי כלבים שהושקה בישראל בתחילת השנה, מתרחבת לרוסיה בהשקעה ראשונית של חצי מיליון דולר. באפליקציה הישראלית רשומים בישראל כבר מעל 20,000 משתמשים, והיא מתרחבת לרוסיה לאחר פיילוט שבמסגרתו הצטרפו 10,000 משתמשים במדינה. החברה פתחה משרדים בעיר סנט פטרסבורג ותהיה זמינה לשימוש בערים המרכזיות והגדולות.

אפליקציית WOOOF מאפשרת בניית פרופיל אישי לכלב; העלאת ושיתוף תמונות בסגנון אינסטגרם; צ'ק-אין אוטומטי בגינות כלבים שכונתיות וקביעת מפגשים בין כלבים; ניהול ושמירת מסלולי הטיול של הכלב; וכמו כן, התראות בזמן אמת על הימצאותם של פקחים.

בנוסף, מציעה WOOOF  לקהילת המשתמשים שלה תמונת מצב עדכנית של הנוכחים בגינת הכלבים השכונתית בזמן אמת (לרבות אלו שבדרכם לגינה), מדור טיפים מבעלי מקצוע מנוסים ומוערכים (מאלפים, וטרינרים וכד'), הצגת בתי עסק, אנשי מקצוע ורופאים וטרינרים על גבי מפה, כולל פרטי התקשרות ושעות פתיחה, וכן הצגת אתרי האינטרנט שלהם מתוך האפליקציה. בנוסף, לאחרונה השיקה WOOOF "כפתור חירום" המאפשר לראות מרפאת חירום ווטרינרית פעילה מבוסס מיקום.

בפיתוח הטכנולוגי של האפליקציה הושקע סכום העולה על מיליון וחצי שקלים. עד כה גייסה החברה כמיליון דולר בשני סבבי גיוס, ממשקיעים מקומיים ובינלאומיים.

מאחורי המיזם עומדת יעל ברויטמן: "לאחר ההצלחה שזכינו לה בארץ, אנחנו נרגשים להתרחב לנקודה ראשונה מחוץ לישראל. השוק הרוסי הוא בעל פוטנציאל רב וייחודי, שכן מדובר בתרבות המייחסת משמעות רבה לכלבי המחמד שלה. זהו צעד ראשון בהתרחבות העולמית של האפליקציה, שזמינה היום במגוון שפות, והשקתה במדינות נוספות צפויה כבר בשנה הקרובה", אמרה.