חברת ייעוץ למוסדיים ממליצה לתמוך בעסקת מיילן-פריגו

גלאס לואיס, החברה השנייה בגודלה בתחום אחרי ISS, נותנת רוח גבית למיילן לפני אסיפת בעלי המניות: "צפוי אפסייד לבעלי המניות של מיילן"

רוברט קורי / צילום: בלומברג
רוברט קורי / צילום: בלומברג

חברת הייעוץ האמריקאים למשקיעים מוסדיים, גלאס לואיס, ממליצה לתמוך בעסקת מיילן-פריגו. מיילן דיווחה על כך היום (ד') וציינה שבהמלצת גלאס לואיס נכתב כי למיילן יש רקע של רכישות ושילוב מוצלח שלהן, וכן צפוי "אפסייד לבעלי המניות של מיילן" מהסינרגיות בעסקה.

כזכור, מיילן מבקשת להשתלט על פריגו בעסקה של כ-30 מיליארד דולר, אבל דירקטוריון פריגו מתנגד לכך.

מיילן מכנסת אסיפת בעלי מניות לאישור עסקת פריגו ב-28 באוגוסט. היא זקוקה לרוב של 50%, ואבוט, שהיא בעלת המניות הגדולה במיילן (כ-14.2%) כבר הודיעה שהיא תומכת בעסקה. ההודעה שגלאס לואיס ממליצה לתמוך מהווה רוח גבית נוספת למיילן.

גלאס לואיס נחשבת לחברה השנייה בגודלה בתחום אחרי ISS, שטרם פרסמה המלצה לקראת האסיפה.

אם מיילן תשיג את הרוב הנדרש באסיפה שלה, היא תגיש הצעת רכש רשמית לבעלי המניות של פריגו, ותצטרך לקבל הסכמה של 80% מהם לצורך השלמת הרכישה.

יו"ר מיילן, רוברט קורי, מסר שמיילן מרוצה מהמלצת גלאס לואיס, וכי מיילן ופריגו יהוו "כוח ייחודי בשוק". לדבריו, "למיילן יש רקע של ביצועים ואסטרטגיה ברורה ליצירת ערך לבעלי המניות שלה, אורגנית ולא אורגנית. אנחנו בטוחים שבעלי המניות שלנו מכירים בפוטנציאל של העסקה ומצפים להפוך את השילוב הזה למציאות".