סעל קפיטל רכש 50% ממרכז "רמלוד" תמורת 69 מיליון שקל

ע"ם הודעת קרן הריט, היא תשלם 4.8 מיליון שקל נוספים עבור הוצאות עסקה ■ מרכז הקניות הפתוח מתפרש על שטח של כ-12,700 מ"ר למסחר וכולל 400 חניות ■ הנכס מושכר לכ-35 עסקים מתחומי המזון האופנה, הריהוט וכלי הבית

קרן הריט סלע קפיטל רכשה 50% ממרכז הקניות הפתוח "רמלוד" תמורת 69 מיליון שקל. עוד לפי הודעת החברה שניתנה שלשום (א'), היא תשלם 4.8 מיליון שקל נוספים עבור הוצאות עסקה. העסקה כולה תמומן בשלב זה מהונה העצמי של החברה.

מרכז הקניות הפתוח מתפרש על שטח של כ-12,700 מ"ר למסחר וכולל 400 חניות. הוא ממוקם על ציר הכניסה הראשי לערים רמלה ולוד, מצפון-מערב לכביש 40, ומשרת בעיקר את תושבי השכונות הסמוכות מלוד ומרמלה וכן את תושבי הישובים באזור כגון אחיסמך וגינתון.

הנכס מושכר לכ-35 עסקים מתחומי המזון האופנה, הריהוט וכלי הבית. לפי הודעת החברה, לשוכרים הקיימים יוכלו להאריך את הסכמי השכירות ב-2-5 שנים נוספות  בתוספת של 3%-7% לדמי השכירות.

הכנסת החברה הצפויה משכר דירה, הצמודה למדד המחירים לצרכן,  נאמדת בכ- 5.6 מיליון שקלים לשנה, ומהווה תשואה על הנכס של כ-% 8.1.

שמואל סלבין, יו"ר קרן הריט סלע קפיטל: "אחרי הגיוס המוצלח שעשינו אנו מחפשים נכסים שיניבו את התשואה הטובה ביותר עבור ציבור המשקיעים שלנו - גם מבחינת תשואה גבוהה על הנכס ועל ההון. אין שום סיבה כי כסף ישכב בקופת החברה ולכן אנחנו מתקדים כל הזמן באיתור עוד ועוד נכסים".