המהפכה של ONE יוצאת לדרך בשישי; שידור הבכורה: מלאגה-סביליה

המהלך שהרעיד את שוק הזכויות בישראל יקבל תוקף רשמי בסוף השבוע, כשהערוץ יפתח את שידורי עונת 2015/16 של הליגה הספרדית ■ ישדר: יורם ארבל; יפרשנו: רביבו, זוהר וברקוביץ' ■ ביום ראשון: ריאל וברצלונה

היסטוריה קטנה תתרחש ביום שישי הקרוב, כאשר עסקת הזכויות שהרעידה בקיץ הנוכחי את שוק שידורי הספורט בישראל, תקבל תוקף רשמי: ערוץ ONE יעביר את משחקי הליגה הספרדית בכדורגל, עם שריקת הפתיחה של עונת 2015/16.

בהודעה הרשמית שהוציאו, מבטיחים ב-ONE להעביר מדי מחזור לא פחות מ-7 משחקים מהליגה הספרדית.

בשידור הפתיחה שיעביר ONE ביום שישי ב-21:30 (אפיק 50 ב-yes והוט, באיכות HD) תפגוש מלאגה את סביליה. ביום ראשון יגיעו שתי הענקיות למסך של הערוץ, שנמצא בשליטת קבוצת "ידיעות אחרונות" - כאשר ברצלונה תתארח אצל אתלטיק בילבאו (19:30), ומיד לאחר מכן ריאל מדריד שתצא למשחק חוץ מול ספורטינג גיחון (21:30).

משחק "הקלאסיקו" הראשון של העונה ישודר ב-22 בנובמבר (ריאל תארח את בארסה בסנטיאגו ברנבאו).

כזכור, זכויות השידור של הליגה הספרדית הוחזקו עד היום, במשך שנים ארוכות, על-ידי ערוץ הספורט. ב-ONE שילמו, על-פי הערכות בשוק, סכום הגבוה פי ארבעה ממה שערוץ הספורט שילם עד היום עבור עוגן השידורים החשוב הזה.

למהלך של ONE צפויות להיות השלכות עתידיות גם על זכויות השידור של הכדורגל הישראלי ועל ההסכמים של ONE וערוץ הספורט מול הפלטפורמות yes והוט.

את המשחקים המרכזיים של הליגה ישדר העונה בערוץ ONE יורם ארבל, לצידם של הפרשנים איל ברקוביץ', חיים רביבו ואיציק זוהר (שפוטר לאחרונה מערוץ הספורט).