מקאן תל-אביב זכה שוב בתקציב מלונות דן

רשת המלונות נפגשה עם 4 משרדי פרסום, בהם גליקמן ו-JWT ■ היקף התקציב, שטופל עד לפני מספר חודשים בבאומן-בר-ריבנאי, עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה

מלון דן אכדיה / צילום: איל יצהר
מלון דן אכדיה / צילום: איל יצהר

משרד הפרסום מקאן תל-אביב כבר אינו תחליף זמני: ל"גלובס" נודע כי המשרד זכה בתקציב הפרסום של מלונות דן, שיישאר אצלו באופן קבוע.

ההחלטה התקבלה לאחר סבב פגישות שערכה רשת המלונות עם מספר משרדי פרסום, ובהם גליקמן-שמיר-סמסונוב ו-JWT ישראל. היקף התקציב עומד על כ-10 מיליון שקל בשנה.

עד לפני מספר חודשים החזיק בתקציב משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, שטיפל בו למעלה מ-10 שנים. מנכ"ל באומן, יוסי לובטון, החליט על הפסקת ההתקשרות עם הרשת, וסירב לשחרר לרשת המלונות את חומרי הקריאייטיב אשר עליהם עמל המשרד בחודשים האחרונים להתקשרות, וזאת עד לקבלת תמורה עבורם.

בשבועות טרם הפסקת ההתקשרות עם באומן קיבלה רשת המלונות הצעות מדיה ממספר גורמים בשוק, אך רשמית לא היה מדובר במהלך של מכרז, כי אם בתהליך שבסופו אמור היה משרד הפרסום לקבל הצעה ולהציג מולה הצעה נגדית משלו. כשהתברר כי למרות ההבטחות מלונות דן אכן מתכוונים לרכוש מדיה לא באמצעות באומן, והרשת התקשרה לצורך זה עם קבוצת מקאן, החליט לובטון על הפסקת ההתקשרות.

במלונות דן נותרו ללא משרד והפקידו גם את תקציב הקריאייטיב באופן זמני בידי מקאן. למעשה, מדובר היה במהלך טקטי, שכן רוב הקמפיין כבר היה גמור. במקביל, כאמור, ניהלו ברשת "מיני-מכרז" מול 4 משרדי פרסום, שבסופו נבחר מקאן תל-אביב.