פורד מחפשת בישראל מפתחי אפליקציות לרכב

תערוך באוקטובר "האקתון" למפתחים ותגריל מכונית פורד פיאסטה

יצרנית הרכב הבינלאומית פורד מחפשת בישראל מפתחי אפליקציות לרכב. החברה עתידה לקחת חלק באירוע "ההאקתון" בן 24 השעות, שיערך בתל אביב באוקטובר. פורד מחפשת יזמים, צוותים ומפתחים עצמאיים שיתמודדו במסגרת אתגר המפתחים ויזמים עם רעיונות בתחום, ואשר רוצים לקחת את רעיונותיהם הלאה. המשתתפים יקבלו הזדמנות להסביר לפורד מדוע האפליקציה שלהם מועילה לנהגים, ופורד תבחר מספר מנצחים ותחלק מבחר פרסים. 

פורד חשפה היום, כי סך הפרסים לזוכים בתחרות הכולל מסתכם ב-340 אלף שקל, והוא כולל פורד פיאסטה חדשה, שירותי יעוץ וליווי של חברת היעוץ וויזר-מזרס, ערכות  SYNC Development TDK , כרטיסים ל- Web Summit 2015 ועוד.

SYNC היא מערכת הקישוריות ברכב של פורד, שמאפשרת לנהגים לערוך שיחות טלפון, לשלוט במערכת השמע ולבצע פעולות אחרות בעזרת פקודות קוליות וללא שימוש בידיים. AppLink היא טכנולוגיית תוכנה עבור SYNC, המעניקה לנהגים אפשרות שליטה קולית באפליקציות סלולריות, ומסייעת להם להשאיר את הידיים על ההגה ואת העיניים על הכביש. 

תוכנית המפתחים של פורד עורכת "האקתונים" בכל רחבי העולם, לרבות בסין, אוסטרליה, ברזיל וארה"ב. זהו האירוע הראשון מסוגו שנערך בישראל. האקתונים קודמים הובילו לפיתוח ולהטמעה של אפליקציות דוגמת ROXIMITY, אשר מזהה הנחות והתראות המבוססות על מיקומו של הרכב; ו-FuelSignal, אשר מסוגלת להשגיח על כמות הדלק ולהמליץ לנהג על תחנות דלק קרובות, כולל כאלה שמציעות הנחות והטבות.