600 אלף צופים להשקת הריאליטי "חיים חדשים" של רשת

בשבוע החולף נרשמה התחזקות למהדורות החדשות השונות בערוצים 2 ו-10

ראש השנה נפל בשבוע החולף על כל ימי השידור של הזכיינית קשת בערוץ 2, והותיר את טבלת הרייטינג לרשת, שמשדרת בארבעת הימים האחרונים בשבוע. דווקא בתקופת החגים בחרה רשת להשיק את "חיים חדשים", דוקו-ריאליטי שסיפק נתוני צפייה מניחים את הדעת, שבשבוע כזה הפכו למובילי הצפייה. התוכנית משכה אליה 600 אלף צופים ו-22.3% צפייה במשקי-הבית היהודיים.

בכל הנוגע למספר הצופים בפועל, הובילה השבוע מהדורת השבת של חדשות 2 עם 624 אלף צופים. בכלל, היה זה שבוע רווי בסוגים שונים של חדשות. בימי שישי יש מגמה מעניינת של התחזקות של המגזין "שישי" של חדשות 10 בהגשת טלי מורנו ואלון בן-דוד - התוכנית ששודרה ביום שישי האחרון הגיעה ל-8.5%.

השיפור בנתונים לא בא על חשבון "אולפן שישי" של חדשות 2, שעמדה השבוע על 13.2%, אלא נדמה ש"שישי" נגס דווקא ב"יומן" בערוץ 1, שירדה ל-4.7%. יש לציין כי גם "המגזין" עם אושרת קוטלר בערוץ 10 רשם נתון גבוה של 11.9%.

משחק הכדורגל בין צ'לסי האנגלית למכבי תל-אביב, במסגרת ליגת האלופות, אשר שודר ברשת, הניב נתון מוצלח של 20.8% (משקי-בית יהודיים) ו-559 אלף צופים ישראלים בסך-הכול. רשת השקיעה ברכישת המשחק סכום אסטרונומי של 450 אלף שקל, ויש להניח שבעזרת החסויות שגייסה ונתוני הצפייה, כיסתה את ההשקעה.

לעומתה, ערוץ 10 שידר באותו זמן את התוכנית "סלפי", שהיא למעשה שידור חוזר של כתבות מתוך המהדורה המרכזית של חדשות הערוץ. התוכנית סיפקה נתון לא רע לשידור נוסף - כמעט 10% - בהשקעה כללית של 0 שקלים.

רייטינג 20-9-15
 רייטינג 20-9-15