ה-G4 Beat של LG - גרסה משונמכת למכשיר דגל

ה-G4 Beat הוא סמארטפון שנמכר במחיר אטרקטיבי ובעיצוב מרשים לרמת המחיר שלו, אבל הביצועים בינוניים ומטה

יצרניות הסמארטפונים הגדולות, נוהגות להוציא דגמי ביניים לדגמי הדגל שלהן. חברת LG עושה את זה כל שנה לסדרת ה-G שלה, כאשר דגם הביניים מקבל את תג השם Beat. הסמארטפון החדש מעוצב במראה כמעט זהה לדגם היקר יותר, וגם המחיר זול משמעותית, אבל הביצועים הם כבר סיפור אחר.

מסך: הביט מגיע עם מסך בגודל 5.2 אינץ' היושב בצורה מוצלחת ביד. הרזולוציה היא Full HD, כאשר איכות התמונה טובה עם תאורה אחורית מספקת. הבעיה LG החליטו להעלים בסמארטפון הזה את הגדרת שינוי עוצמת התאורה האוטומטית. קצת מעצבן שצריך לשחק עם עוצמת התאורה באופן ידני.

ממשק: LG מצליחה לייצר ממשק מוצלח מאוד בסמארטפונים שלה (מבוסס אנדרואיד לוליפופ (גרסה 5.1.1). הממשק כולל מספר תכונות שהפכו לסימן זיהוי בסמארטפונים של LG. למשל, הקשה כפולה על המסך לכיבוי והדלקה שלו או שחרור נעילת המכשיר באמצעות קוד מבוסס על הקשות האצבע בסדר מסוים. ישנה גם אפליקציית QSlide המאפשרת להפעיל אפליקציות מסוימות: אנשי קשר, מסרונים, לוח שנה ומחשבון בתצוגה קטנה יותר. דבר המאפשר להריץ שתי אפליקציות במקביל.

עיצוב: ה-G4 Beat נראה כמו גרסה קטנה יותר של ה-G4. גם בביט הגב של המכשיר מעט קעור. מה שנותן תחושה נעימה יותר שמחזיקים אותו ביד. בגב הסמארטפון ניתן למצוא את כפתורי ההפעלה והשליטה בעוצמות הסאונד. הכפתורים בגב המכשיר הפכו לסממן במכשירי LG. ברגע שמתרגלים אליהם, קשה לעבור לסמארטפון אחר. עובי המכשיר עומד על 9.9 מ"מ - לא דק במיוחד. המשקל סביר - 139 גרם.

חומרה: עקב אכילס של הביט הוא הזיכרון הפנימי שלו - רק 8 ג'יגה, ההופכים לכ-3.5 ג'יגה עוד לפני שהותקנה אפליקציה אחת. אומנם היבואן הרשמי רונלייט מצרף לערכה כרטיס זיכרון בנפח 8 ג'יגה, אבל עדיין אי אפשר להעביר כל אפליקציה לכרטיס. המעבד של הסמארטפון הוא מסוג סנפדרגון 615 של קוואלקום עם שני מעבדי ארבע ליבות במהירות 1.5 ו-1 ג'יגה הרץ עם רק 1.5 ג'יגה זיכרון עבודה. הזיכרון הזה יספיק למשתמשים בסיסיים אשר לא דורשים יותר מדי מהמכשיר שלהם.

מצלמה: המצלמה של הביט היא לא מהטובות בשוק, היא מספקת תמונות סבירות ומטה (חיישן 8 מגה פיקסל). החדות לא מספיק טובה והצבעים לא מספיק עשירים. למצלמה יש את מנגנון המיקוד האוטומטי בטכנולוגיית לייזר המאפשר להתמקד במהירות בעצמים, וגם מצב צילום ידני המאפשר לתפעל את כל ההגדרות, כמו מהירות התריס. כל הנתונים הללו עדיין לא הופכים את המצלמה למספיק טובה.

סוללה: הסוללה של הביט היא לא מהמצטיינות בשוק, היא שורדת עד שעות הערב או הלילה (קיבולת 2300 מיליאמפר/שעה).

בשורה התחתונה: ה-G4 Beat הוא סמארטפון שנמכר במחיר אטרקטיבי ובעיצוב מרשים לרמת המחיר שלו, אבל הביצועים בינוניים ומטה.

שם מוצר: LG - G4 Beat

ציון: 8

מחיר: 1,300 שקל