בקרוב בישראל: הכירו את הדגם החדש והקיצוני של BMW

ב-BMW חושפים מכונית חדשה שנחשבת לאחת הקיצוניות בהיצע הדגמים של היצרן הגרמני: הכירו את ה-M2 החדשה שמציעה ביצועים עילאיים לצד עיצוב מרהיב ושלל טכנולוגיות חדשות

יצרנית הרכב BMW מציגה בימים אלו חבר חדש למשפחת M. בליבה של ה-M2 קופה הקומפקטית פועם מנוע שישה צילינדרים חדש בנפח שלושה ליטרים ובטכנולוגיית M TwinPower Turbo המייצר כ-370 כ"ס. תיבת ההילוכים היא מדגם M Double Clutch Transmission בעלת שבע מהירויות. במכונית החדשה נעשה שימוש נרחב בחומרים קלים כמו קרבון ואלומיניום, למעשה שני הסרנים עשויים ברובם (בדומה ל-M3 וה-M4) מאלומיניום. 

את העיצוב שלה שואבת ה-M2 משושלת ארוכה של דגמי M , כשהמאפיינים החזותיים נמצאים בכל מקום. פגוש נמוך בחזית, כונסי אוויר גדולים, צמד אגזוזים כפול מאחור, חישוקי 19 אינצ', תפירות כחולות בתוך המכונית, האות M שנמצאת בכל מקום ועוד. 

בשורת הביצועים מזנקת המכונית מאפס למאה קמ"ש (הודות לבקרת שיגור) בארבע שניות נקודה שלוש. את הנורבורגרינג נורדשלייפ סיימה המכונית בזמן של שבע דקות וחמישים ושמונה שניות. ה-M2 זוכה למעטפת כוללת של סדנת הביצועים עם דיפרנציאל שנשלט אלקטרונית, בלמים מוגדלים , מערכת היגוי M סרבוטרוניק, מערכת בקרת יציבות דינאמית בשם MDM המאפשרת זנב קליל ושובב אך במקביל גם מכונית שנשלטת היטב. 

אז אם כל הדיבורים והצילומים הללו לא פתחו לכם את התיאבון, נספר כי המכונית צפויה לנחות בישראל בחודש אפריל 2016.