הנקראות ביותר

התפריט החדש של מקדונלד'ס: הלקוחות מרוצים, הזכיינים פחות

"למקדונלד'ס אין תוכנית לצאת מהמשבר - הם רק מקווים שהמכירות יגדלו... ארוחת הבוקר במשך כל היום היא לא טובה, אנחנו רק גורמים ללקוחות להוציא פחות כסף בתוך המסעדה ולקנות פריטים פחות יקרים"

מקדונלדס / צלם: רויטרס
מקדונלדס / צלם: רויטרס

מחקר של חברת YouGov מצביע על כך שלקוחות ענקית המזון המהיר מקדונלד'ס מרוצים מהתפריט החדש של החברה, הכולל ארוחת בוקר במשך כל היום, אולם הזכיינים מרוצים הרבה פחות.

"למקדונלד'ס אין תוכנית לצאת מהמשבר - הם רק מקווים שהמכירות יגדלו... ארוחת הבוקר במשך כל היום היא לא טובה, אנחנו רק גורמים ללקוחות להוציא פחות כסף בתוך המסעדה ולקנות פריטים פחות יקרים. זה לא מייצר תנועה חדשה של לקוחות" - אלה רק חלק מתגובות הזכיינים.

זכיינים אחרים אומרים כי "זה קשה להוציא לפועל את התפריט הזה, אבל הלקוחות אוהבים את זה בסך-הכול".

כלכלני נומורה מעריכים כי המכירות במסעדות הרשת שפועלות יותר משנה ירשמו ירידה של 0.9% ברבעון השלישי אולם עלייה של 1% ברבעון הנוכחי.

מקדונלד'ס תפרסם דוחות ביום חמישי השבוע.

רוצה להשאר מעודכן/ת בנושא גלובלי ושוקי עולם?
נושאים נוספים בהם תוכל/י להתעדכן
נדל"ן
גלובס טק
נתוני מסחר
שוק ההון
נתח שוק
דין וחשבון
הסיפורים הגדולים של היום
מטבעות דיגיטליים
✓ הרישום בוצע בהצלחה!
עקבו אחרינו ברשתות