תקציב ניאופרם מוצרי צריכה עובר לפובליסיס ישראל

החברה צפויה להגדיל את תקציב הפרסום שלה להיקף של 20 מיליון שקל בשנה

תקציב הפרסום של חברת ניאופרם מוצרי צריכה עובר למשרד הפרסום פובליסיס ישראל - כך נודע ל"גלובס". פובליסיס ישראל הוא משרד הפרסום של מותג החיתולים בייביסיטר, שבבעלות חברת DPL, אשר נרכשה באחרונה על-ידי ניאופרם.

ניאופרם הייתה עד עכשיו מפרסמת בינונית בגודלה - היקף התקציב הריאלי שלה עמד על כ-6 מיליון שקל בשנה, ללא תקציב הפרסום של בייביסיטר. הצירוף של שתי הזרועות צפוי להניב תקציב נאה, שיעמוד על-פי ההערכות על כ-20 מיליון שקל.

ניאופרם משווקת מותגי צריכה בינלאומיים ותרופות ללא מרשם, ובהם אדוויל, צנטרום, דוקטור עור, נוקס, מוסטלה, בלנאום ועוד. עיקר תקציב הפרסום של החברה מופנה לתמיכה במותגים אדוויל וצנטרום.

עד לפני כ-3 שנים טיפלה קבוצת פובליסיס בתקציב הפרסום של ניאופרם על כל זרועותיו - משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי היה אחראי לקריאייטיב, וזניט מדיה לרכש המדיה. בהמשך הועבר תקציב הקריאייטיב למשרד JWT ישראל, אך המדיה, שהיא החלק הרווחי בדרך-כלל בחבילת הפרסום, נותרה בזניט.

ניסיון בשוק החיתולים

באחרונה, על רקע מסחרי, בדקה החברה את האפשרות להעביר את תקציב המדיה ליוניברסל מקאן, אך המהלך לא התממש. בעלי קבוצת ניאופרם, דוד פורר, ויו"ר קבוצת פובליסיס ישראל, יורם באומן, הם חברים ותיקים, אך נראה כי במקרה של תקציב הקריאייטיב זאת אינה הסיבה היחידה להעברת התקציב לפובליסיס.

את דריסת הרגל הראשונה שלו עשה כאמור המשרד כשקיבל לטיפולו את התקציב של מותג החיתולים בייביסיטר.

ארי מלמוד, מנכ"ל פובליסיס, שימש במשך שנים ארוכות מנכ"ל חוגלה קימברלי, ומתוקף כך הוא אחד האנשים המנוסים ביותר בשוק החיתולים.

הקמפיין שהעלה המשרד למותג כלל סרטון, שבו נראות אימהות המקבלות עבור התינוקות שלהן חיתול לא ידוע להתנסות ללילה; בבוקר הן מוצאות תינוק יבש ומגלות את זהות החיתול - בייביסטר כמובן.

DPL היא גם החברה שמייצרת את מותג החיתולים הפרטי של שופרסל - מה שנתן בהמשך לפובליסיס גם דריסת רגל בתקציב שופרסל עצמו. עתה, עם רכישת חברת DPL על-ידי ניאופרם, מרוויח פובליסיס שוב ומקבל את מלוא התקציב.