פרטנר: רכישה עצמית של אג"ח ב-250 מיליון שקל

חברת הסלולר ממשיכה לטפל במבנה החוב שלה: תבצע רכישות מעת לעת של אג"ח מסדרות ב', ג' ו-ה' הנסחרות בבורסה בתל אביב ■ נכון לסוף הרבעון השני של השנה, החוב נטו של פרטנר עמד על כ-2.6 מיליארד שקל

איציק בנבנישתי  / צילום: תמר מצפי
איציק בנבנישתי / צילום: תמר מצפי

חברת הסלולר פרטנר  ממשיכה לטפל במבנה החוב שלה, והיום היא מודיעה על כוונתה להקצות סכום שיגיע עד ל-250 מיליון שקל, לצורך רכישה עצמית של אגרות חוב שלה. פרטנר, שבשליטת קבוצת סבן, עדכנה כי דירקטוריון החברה החליט לאמץ תוכנית לרכישה עצמית של אג"ח החברה מסדרות ב', ג' ו-ה' הנסחרות בבורסה בתל אביב, והחברה תבצע רכישות מעת לעת.

סדרה ב', שהיקפה 224 מיליון שקל, צמודה למדד, נושאת ריבית של 3.4% ומיועדת לפדיון בנובמבר 2016; סדרה ג' שהיקפה 643 מיליון שקל צמודה למדד, נושאת ריבית של 3.35% ומיועדת לפדיון בדצמבר 2018; וסדרה ה' בהיקף 561 מיליון שקל לא צמודה, נושאת ריבית של 5.5% ומיועדת לפדיון בסוף 2017.

רכישת אגרות החוב תתבצע בדרך של מסחר בבורסה בת"א, בדרך של עסקאות כחלק ממשא ומתן פרטי, או בשילוב של שתי הדרכים. תוכנית הרכישה העצמית בתוקף למשך שנה, עד אוקטובר 2016.

לפי הודעת החברה לבורסה, המחיר, העיתוי והיקף הרכישות יתבצעו על פי שיקול דעת ההנהלה בהתבסס על תנאי השוק וגורמים נוספים. אגרות חוב שיירכשו יימחקו ממסחר.

נכון לסוף הרבעון השני של השנה, החוב נטו של פרטנר עמד על כ-2.6 מיליארד שקל (חוב לזמן ארוך בתוספת חלויות שוטפות בניכוי יתרת המזומנים, בסך 941 מיליון שקל).

פרטנר נסחרת במקביל בנאסד"ק ובבורסה של ת"א ושווי השוק שלה עומד על כ-2.8 מיליארד שקל.