אודיוקודס חתמה על הסכם הפצה גלובלי עם ענקית תקשורת

במסגרת שיתוף הפעולה תפיץ פוג'יטסו נטוורקס את פתרון AudioCodes One Voice ופתרונות תקשורת קולית נוספים

אודיוקודס הודיעה אתמול (ב') על חתימת הסכם הפצה עולמי עם פוג'יטסו נטוורקס (FNETS). פוג'יטסו נטוורקס, שמרכזה ביפן, הינה ספקית מובילה של פתרונות רשת מתקדמים באזור אסיה פסיפיק וברחבי העולם.

במסגרת תנאי ההסכם, תמכור פוג'יטסו נטוורקס את מוצריה ופתרונותיה של אודיוקודס , עם דגש על התקן AudioCodes One Box 365 all-in-one Microsoft UC, כמו גם מרכיבים נוספים בחבילת הפתרונות One Voice למשתמשי סקייפ עסקיים. שיתוף הפעולה כבר הניב חוזה משמעותי מחברת שירותי תקשורת יפנית מובילה.

"אודיוקודס מוכרת היטב בתעשייה בזכות האיכות הגבוהה והאמינות של מוצריה ופתרונותיה החדשניים", אמר טטסו הוריגוצ'י, מנהל חטיבת ניהול הפרויקטים בקבוצת רשתות תקשורת למפעילים בפוג'יטסו נטוורקס. "ההסכם עם אודיוקודס נותן לנו את הכלים לספק פתרונות איכותיים לתקשורת קולית לשוק התקשורת האחודה בסביבת מיקרוסופט, אשר צומח בעקביות".

"השותפות שלנו עם פוג'יטסו נטוורקס מקדמת את פעילותנו הבינלאומית", אמר נימרוד בורובסקי, סגן נשיא לשיווק באודיוקודס. "מערכי המכירות, המומחיות הטכנית, וההיכרות המעמיקה עם השוק היפאנית של פוג'יטסו נטוורקס, יחד עם המערך החזק של פתרונות התקשורת הקולית שלנו, יוצרים יחדיו חבילת מרשימה - הן לארגונים והן לספקי שירותי תקשורת המבקשים להטמיע שירותי תקשורת קולית אחודה".