מהיום: אורות בכל שעות היממה, ליטר דלק בפחות מ-6 ש'

לתשומת לב כל הנהגים: החל מאתמול יש להדליק אורות בכבישים בין-עירוניים גם ביום ■ החלטתם לנסוע ללא אורות ונתפסתם? צפו לקנס של 100 שקל ושתי נקודות חובה ■ ויש גם בשורה טובה: בחצות ירד מחיר הדלק ל-5.96 שקלים לליטר

תחנת דלק / צילום: תמר מצפי
תחנת דלק / צילום: תמר מצפי

חובה להשאיר אורות דולקים, מחירי הדלק יורדים: החל מחצות הלילה (שבת לראשון) ירד מחיר הדלק מתחת ל-6 שקלים - לראשונה מזה 6.5 שנים.

המחיר המרבי לליטר בנזין 95 אוקטן נטול עופרת לצרכן בתחנה בשירות עצמי (כולל מע"מ) לא יעלה על 5.96 שקלים לליטר. מדובר בירידה של 11 אגורות במחיר מהחודש הקודם (ירידה של 1.81%). לאחר הירידה במחיר, ישלים מחיר הדלק ירידה של 15% בשנה האחרונה.

וזה לא השינוי היחיד שצפוי על הכביש: מאתמול, חובה על כל הנהגים בישראל להדליק אורות בכבישים בין-עירוניים במשך כל שעות היממה. במשרד התחבורה מבהירים כי בחודשי החורף על כל כלי הרכב, כולל אוטובוסים, מוניות, אופנועים ורכבי משא כבד לנסוע באורות דולקים בשעות היום גם בכבישים עירוניים.

"אופנועים חייבים לנסוע באורות דולקים בכבישים עירוניים ובין-עירוניים במשך כל ימות השנה", מזכירים במשרד התחבורה. חובת הדלקת אורות גם ביום תהיה בתוקף עד סוף חודש מארס הקרוב.